mike88 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har det noe å si hvem du henger med på byen? nå tenker jeg på når du skal sjekke opp 1 eller flere jenter alene og sammen med kamerater. Hvordan er sjansen om du går på byen med lite attraktive kamerater vs attraktive kamerater når det kommer til det å sjekke opp det motsatte kjønn? Vi sier du er kjekk men kameratene dine er average eller litt under Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har det noe å si hvem du henger med på byen? nå tenker jeg på når du skal sjekke opp 1 eller flere jenter alene og sammen med kamerater. Hvordan er sjansen om du går på byen med lite attraktive kamerater vs attraktive kamerater når det kommer til det å sjekke opp det motsatte kjønn? Vi sier du er kjekk men kameratene dine er average eller litt under det sier vel noe om din sosiale krets.. noen jenter bryr seg, andre ikke Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 men er det sånn at når jenter ser deg med henge med mindre pene at de mister interessen? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tror ikke at jenter bryr seg... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Med gutter bryr de seg nok ikke, men om du henger med en attraktiv jente så blir du mer attraktiv for andre attraktive jenter. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Noen bryr seg sikkert. Andre gjør det ikke i det hele tatt. Det er forskjell på folk, og finnes ingen fasit. Noe annet som er verdt å tenke på et at forskjellige folk synes forskjellige ting er attraktivt, så der er det HELLER ingen fasit. Endret 15. januar 2012 av Shirmah Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har det noe å si hvem du henger med på byen? nå tenker jeg på når du skal sjekke opp 1 eller flere jenter alene og sammen med kamerater. Hvordan er sjansen om du går på byen med lite attraktive kamerater vs attraktive kamerater når det kommer til det å sjekke opp det motsatte kjønn? Vi sier du er kjekk men kameratene dine er average eller litt under Håper ikke nicket ditt inneholder nummeret "88" fordi du er født i 1988. 1 Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Har det noe å si hvem du henger med på byen? nå tenker jeg på når du skal sjekke opp 1 eller flere jenter alene og sammen med kamerater. Hvordan er sjansen om du går på byen med lite attraktive kamerater vs attraktive kamerater når det kommer til det å sjekke opp det motsatte kjønn? Vi sier du er kjekk men kameratene dine er average eller litt under Håper ikke nicket ditt inneholder nummeret "88" fordi du er født i 1988. and why is that? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Håper ikke nicket ditt inneholder nummeret "88" fordi du er født i 1988. Håper ikke jeg heller. Endret 16. januar 2012 av Scorpion88 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg