Toar Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Er det noen som har peiling på hvor langt unna pc'en kan stå fra en trådløs router? gjennom 2 vegger...? det er en dlink DI-614+ viss det har noe å si. takker for alle svar Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvis du har utstyret, så er det jo bare å teste. Denne artikkelen vil kanskje interessere deg. http://www.itavisen.no/art/1299730.html Lenke til kommentar
.wotg Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei jeg har en DI-624 den funker fint i min leilighet 100 m2. Da har jeg routeren tre rom unna, kan bevege meg hvorsomhelst i leiligheten med laptopen uten å "miste" internett. Det står 100 meter i bruksanvisningen, men det er nok lykketenkning. Husk at det går an å få kjøpt antenne forsterkere fra D-Link Lykke til Lenke til kommentar
Toar Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 takk fikk litt informasjon... forbanna dritt brannmur det var på den Lenke til kommentar
Toar Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Har du prøvd å spille på den? Funker det? stod at brannmuren var veldig"sterk"... jeg skal helt bort til naboen... men tipper det går bra... max 50 meter bort dit. Lenke til kommentar
Gekko_world Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Toar skrev Er det noen som har peiling på hvor langt unna pc'en kan stå fra en trådløs router? gjennom 2 vegger...? Hvis veggene er av betong vil signalet bli dempet mye. Trevegger demper signalet mindre. Så om signalet blir godtnok er avhengig av materialtype i veggene. Gekko_world. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå