Gå til innhold

startmeny over to skjermer?

Anbefalte innlegg

hei.

sitter og strever med og få startmenyen min til og gå over 2 skjermer, altså ikke ha 2 fysiske startmenyer men at den ret og slett går over begge skjermen,

jeg vil fortsatt beholde skjermen som to inviduelle skjermer, men muligheten for og spille WoW over begge skjermene hadde ikke gjort noe. noen som har noen forslag?

jeg kjører win7 ultimate 64-bit.

og skjermene er 2stk 19" med opløsnning på 1280 x 1024

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Sjekk om skjermkort driverne har mulighet for span monitors. Ellers så kan du selv søke videre på merge monitors. Selv har jeg bare to forskjellige skjermer, og kan ikke prøve noe selv videre...

Kanskje denne hjelper.

There is one workarround but it takes additional software to make it work. Note this is only for Nvidia display adapters using latest nvidia drivers in Vista. I do not know of the software and this workarround work in windows 7. I also use World of Warcraft as the example game/software since it's what i was trying to get spanning in vista at the time. Step 1. Create a custom resolution in the nvidia controll panel. it should be same height but twice the with *assuming both monitors are same size/make/model. Step 2. Purchase/install Ultramon. Step 3. choose a hotkey for you to use to cause any window application to span both monitors. Step 4. open World of warcraft. Under video in resolution section you will see your custom resolution available. select it. Make sure you selected windowed mode and maximized. step 5. Push the hotkey *i used ctrl-alt-numpad 0 * Enjoy spanning both monitors with the application. WARNING: Ultramon has not been tested with windows 7 and i do not know if there is a 64 bit version. This should work with any software that allows you to play/use in Windowed mode, maximized. some games and applications will still have a border when used in windowed mode. Another option is to purchase a Matrox Triplehead to go *assuming you wish to use 3 monitors instead of 2*

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...