karakter-redd Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) jeg hadde spansk på ungdomskolen, så tok jeg spansk 2 i vg1, men hva blir det da til neste år? er det ikke sånn ta hvis jeg tar spansk 3 i 3. klasse, får jeg 1 bonuspoeng? men hva med 2 året? vi hadde et sånn informasjonsmøte om dette på skolen, men det var jo selvfølglig ikke jeg på... føler meg helt grønn nå... dårlig formulert dette, bare spør hvis dere ikke skjønner noe... Endret 15. januar 2012 av karakter-redd Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Du har vel spansk både første- og andreåret. Jeg skal hvertfall ha tysk 2 i disse to årene :-) Lenke til kommentar
karakter-redd Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 fortsetter det bare helt automatisk da?, for det står ikke noe om språk på valgskjemaet... Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Obligatorisk i 2 år, ingen poeng. Valgfritt i 3. 1poeng 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ja, det er jeg ganske sikker på. Er vel obligatorisk. Lenke til kommentar
karakter-redd Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 okei takk for at dere svarte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå