Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjer med at stygge jenter tror de er noe på byen?

mike88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig finnes det tilfeller av det meste her i verden. Den generelle gjennomsnittlige vestlige kvinne stiller strengere krav til valg av partner framfor den gjennomsnittlige vestlige mannen.

Menn er mer opptatt av utseende hos partneren enn kvinner.

Kvinner tiltrekkes også av andre egenskaper(gode gener, ta vare på henne etc etc, så sånn sett stiller kvinner strengere krav til valg av partner. Menn tiltrekkes først og fremst av utseendet, derav ser man vesntlig flere par hvor "kvinnen er penere enn mannen" enn motsatt, og sånn har det vel vært siden cirka steinalderen.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det vel en god del fine gutter og damer som gjør akkurat det samme, eneste er jo at dei bare har utsenede å fare med resten er tragisk.

Hvor ofte har du hørt at drita bymennesker står over et deilig ligg fordi den andres politiske meninger eller intelligens ikke passet?

Men for all del, du har nok et poeng. Men det vil jeg tro betyr lite i den aktuelle settingen.

Full is what full do.

FYI: At et menneske ser bra ut, betyr ikke at de ikke har noe annet å fare med.

Når du sier sånne ting, kan folk finne på å tro at du er misunnelig og bitter. Det vil du ikke ha noe av .. da blir det jo - som du sier - tragisk :thumbup:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hater når ei gammel ugle på 40 år skal gni seg mot meg hele tiden, skjedde på Lørdag! Kunne ikke være samme sted i 2 minutter engang, plagsomt!

Gjør som meg, ikke ha utseendet med deg! Neida, men det er vel spørsmål om hvor du er. Det var jo kjent fra vår side den gang vi var unge og ville at visse steder i Bergen gav deg mer kroppskontakt enn andre. Men damene var av alle varianter. Noe ok, noen med litt for mye eller litt for lite av diverse og så videre. Selv likte jeg ikke disse stedene. Ikke bare fordi at min intimsone er ganske stor, men også fordi at jo senere på natten, jo høyere var musikken og jo mindre enkelte var det å holde en samtale i gang. Noe som byr (og bydde) meg i mot ettersom jeg er en kar som liker å snakke og slikt, og er overhodet ikke noe sjekkedyr.

Jeg tror også at dette medførte at jeg omgav meg med en "aura" av ikke-interesse, noe som ikke akkurat var noe turn-on for damene. Men, det som er merkelig er at de gangene jeg har vært med mine litt mer lugubre venner og venninner på alternative utesteder har jeg endt opp med å bli sjekket opp av menn. De gav seg så snart jeg gav dem beskjed om at jeg ikke svingte den veien. Det verste er at såvidt jeg kan bedømme på utseendet var det faktisk ganske pene menn som sjekket meg opp, noe som antageligvis betyr at de ble litt desperate og var ute etter andre mindre pene menn. Det jeg lurer på er om de oppfattet meg som høy på pæra av den grunn...

• Liker 4
Lenke til kommentar

Selv syns jeg at menn som egentlig er kjekke, men som tror de er guds gave til kvinnen, er like patetisk.

Utseende kommer ikke alltid i første rekke. Man kan være deilig som fy, men utstråler man narsisme er det turn-off uansett.

• Liker 7
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Viss en jente er deilig kan hun skjære kniven med brødet og få seg noe lett. Ugly hoes er ofte cockblockers og ødelegger viss du prøver deg på venninden. Og ofte drar jenter ut med jenter som er styggere en seg selv for å se penere ut, ganske patetisk igrunn. Men så lenge jeg får meg noe er alt annet irrelevant. Alle mannfolk er sluts og de som later som de ikke er det er hypocrits, vi vet alle hva som skjer bak lukkede dører.

Lenke til kommentar

What?

Jeg forstår knapt gangsta-pratet ditt, men mener du at jenter drar på byen med styggere jenter for å se penere ut selv? Jenter jeg kjenner drar stort sett på byen med venninner. Akkurat som jeg drar på byen med venner. Jeg tar ikke med meg en knall fordi han får meg til å se bedre ut.

Lenke til kommentar

Ja, det er akkurat det jeg mener. De drar på byen med venninder og di er som regel styggere. Det gjelder ikke mannfolk. Jenter jeg kjenner drar som oftest på byen med venniner? Ok takk for informasjon captain obvious. Og gangsta prat? Bare fordi jeg mikser noen engelske ord inn?

Lenke til kommentar

Ehm. Nøbe, vil tro Sovehest tenker på den første linjen din. Minner meg litt om Cockney Rhyming Slang, bare at det ikke rimer og ikke var Cockney. Så...

Jeg antar også at den noe selvsikre og konstaterende tonen din føltes litt i overkant, det får en slags nedlatende og hovmodig tone. Jeg mener: "Alle mannfolk er sluts og de som later som de ikke er det er hypocrits". I en setning har du klart å stryke alle menn over hele verden under en og samme kam. Det er ikke mye åpning for individuelle forskjeller der, er det?

Nåh, vanlig kotyme i slike situasjoner er insiundere at du muligens er noe ungdommelig, men det har jeg ikke tenkt å gjøre. Jeg tenker heller å fokusere på det du skrev i ditt siste innlegg "Jenter jeg kjenner drar som oftest på byen med venniner? Ok takk for informasjon captain obvious". Jeg ser nemlig ikke hva som var gale med den setningen, men jeg tror jeg forstår hva du ikke var helt med på der. Det som Sovehest mener (slik jeg forstår det) er at "Jenter som Sovehest kjenner går på byen med venninner, men de er ikke valgt ut i fra om de er styggere enn dronningbien (sjefen i jentegjengen) men om de er artige å gå på byen med, eller kanskje om de synes synd på dem og har lyst til å ta dem ut for å lufte vettet litt"

Engelsk er helt greit det, det er jo allikevel den veien det går med det norske språket: en stadig anglifisering. Enkelte ord (som "cockblocker") har kanskje ikke noen direkte norske ekvivalenter, men f.eks. Ugly Hoes kan fint oversettes til Stygge Jenter

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg satt på siste t-banen til sentrum her en dag. Da overhørte jeg en samtale mellom en gruppe venniner. Tydeligvis hadde hun ene problemer med oppmerksomhet fra gutta på byen. Eksempelet jeg hørte på dette var at hun en del ganger ble "tvunget" til å kline med venniner. Hun levde i den tro at gutta ble tent av dette. Tatt i betraktning at hu veide like mange kilo som hu var cm høy, var full av kviser og utslett kan jeg foriskre om at dette bare i hodet hennes. Mest antagelig var hele opplegget bare en practical joke mot vennin(ene) som har måtte kline med hu. Det hele var ganske spesielt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...