Gå til innhold

BK: Jentesprang rett i vann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sagt det før og må si det igjen..er noe med denne behandlingen som får meg til å stoppe opp å betrakte mer enn vanlig;)V1 så absolutt det beste...godt jobba Jeanette;)

tusen takk og ja ,så hyggelig sagt siden utgangspunkte var elendig...ja bildene mine er vel til for enten elske el hate,uansett så har jo bilde oppnådd interesse og en følse,enten glad el sint...de fleste blir glad heldigvis,ser 1er fansen min er trofaste tilstede..he he...

jeg er glad for splitter nytt camera registrert i mitt navn,føles så godt..gøy

ønsker deg en fin søndag

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bra at det finnes slike som tør å gjøre ting på sin måte og ikke helt etter boka.Dette fenger meg med en gang og setter minnene i sving tilbake til eldre film og fotoaparater og herlige bekjymringsløse sommere ved sjøen. Ja, jeg liker dette :)

Tusen takk,Øystein, ja det var litt befriende og ikke konsentrere seg om alt som skal være så riktig på et bilde,og bare lage noe som man selv ville...

har vel konsentrert meg vel mye om lære skarphet og klare bilder ...så gøy leke litt oxo

hyggelig at det blir satt pris på

smil

• Liker 1
Lenke til kommentar

veldig kult bilde av pernille,kjempebra jeanette at du fortsatt er her..

takker..,og ser jeg har klart fått 1ere fansene mine med meg igjen og igjen,he he...ja all opmerksomhet bør vel tas med glede,10hi... jeg har heldigvis øyne se med selv...

enig i at mange av mine bilder oxo fortjener 1...men det er tvers igjennom... fantastisk at noen kan irritere seg så mye og engasjere seg så mye og være så grønne av sjalusi at de faktisk gidder bruke all sin energi på prøve knekke meg her og privat...lykke til,det kommer ikke til og skje,,, sending love and joy 2 U all

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...