Marxxx Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Heisann!! Jeg bare lurte på hvordan man bytter operativsystem på en PDA? Samtidig lurer jeg på om min Cassiopea E-105 takler et nyere os en Windows CE? Lenke til kommentar
DeeJayVZ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Heisann!! Jeg bare lurte på hvordan man bytter operativsystem på en PDA? Samtidig lurer jeg på om min Cassiopea E-105 takler et nyere os en Windows CE? Hei du ! Du kan ikke bytte OS. Du kan kun oppgradere ROM'en. Sjekk produsentens sider for de siste oppdateringene. Nei, Cassiopea er bygd på CE-Plattformen, og kan ikke bruke annet OS enn den. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Heisann!! Jeg bare lurte på hvordan man bytter operativsystem på en PDA? Samtidig lurer jeg på om min Cassiopea E-105 takler et nyere os en Windows CE? Hei du ! Du kan ikke bytte OS. Du kan kun oppgradere ROM'en. Sjekk produsentens sider for de siste oppdateringene. Nei, Cassiopea er bygd på CE-Plattformen, og kan ikke bruke annet OS enn den. Det går ann å legge inn linux på pocket pc'er.. Lenke til kommentar
DeeJayVZ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Heisann!! Jeg bare lurte på hvordan man bytter operativsystem på en PDA? Samtidig lurer jeg på om min Cassiopea E-105 takler et nyere os en Windows CE? Hei du ! Du kan ikke bytte OS. Du kan kun oppgradere ROM'en. Sjekk produsentens sider for de siste oppdateringene. Nei, Cassiopea er bygd på CE-Plattformen, og kan ikke bruke annet OS enn den. Det går ann å legge inn linux på pocket pc'er.. Hei ! hehe, joa, du har jo rett i det. Jeg er trøtt og tenkte ikke i de baner... :oops: Men jeg tror ikke fyren vil ha 2 OS'er på PDA'n sin. Linux kan vel ikke fjerne det gamle ? Og hva med minnet da ? Det vil vel bli svært lite igjen med det resultatet at funksjonaliteten er lik null pga. overanstrengt PDA og dermed treg og uresponsiv ? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg tror det skal gå rimelig bra med linux på pocketpc'en, det kan godt hende det ikke gjør det, men det er ihvertfall mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå