Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen fryser når jeg Navigerer på den


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hej TechGuardian, jag heter Emma och arbetar på Dell. Jag beklagar att du har problem med din dator. Om du sänder mig ett e-mail så kan jag se om du har garanti el. reklamationsrätt på datorn. har du det kan vår support hjälpa dig om problemet är hårdvarurelaterat. Min e-mail är: [email protected].

 

Emma Croona

EMEA Social Media Outreach Professional

Dell | Social Media & Communities Professional

Twitter @DellLytter

Lenke til kommentar

Hej TechGuardian, jag heter Emma och arbetar på Dell. Jag beklagar att du har problem med din dator. Om du sänder mig ett e-mail så kan jag se om du har garanti el. reklamationsrätt på datorn. har du det kan vår support hjälpa dig om problemet är hårdvarurelaterat. Min e-mail är: [email protected].

 

Emma Croona

EMEA Social Media Outreach Professional

Dell | Social Media & Communities Professional

Twitter @DellLytter

Hei Emma :) Tusen takk for super service :) Jeg har ikke garanti eller reklamasjonsrett på maskinen. Den runder snart 6 eller 7 år. Har byttet hovedkortet endel ganger på den, det kan hende at jeg har fått ekstra garanti :D Det er harddisken som er ødelagt :(

Lenke til kommentar

Hej igen. Om du köpt datorn privat och bytt moderkortet innanför garanti får endast den delen förlängd garanti. Gäller det hårddisken kan jag enbart erbjuda dig en utanför-garanti-service. Om du vill ha ett kostnadsförslag kan du ringa vår support på T: 67 11 68 82. Återkom gäna om du har ytterligare frågor. Ha en bra dag!

Emma Croona

EMEA Social Media Outreach Professional

Dell | Social Media & Communities Professional

Twitter @DellLytter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...