TechGuardian Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) *Fjernet* Endret 5. oktober 2014 av TechGuardian Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 virker som om harddisken din har feilet, om ikke reinstallasjon av windows nytter så må du nok skaffe en ny disk Lenke til kommentar
TechGuardian Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 virker som om harddisken din har feilet, om ikke reinstallasjon av windows nytter så må du nok skaffe en ny disk Okei Takk Skal bytte ut SSD til MacBooken min, så da kan jeg bytte om den gamle HDDen Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hej TechGuardian, jag heter Emma och arbetar på Dell. Jag beklagar att du har problem med din dator. Om du sänder mig ett e-mail så kan jag se om du har garanti el. reklamationsrätt på datorn. har du det kan vår support hjälpa dig om problemet är hårdvarurelaterat. Min e-mail är: [email protected]. Emma Croona EMEA Social Media Outreach Professional Dell | Social Media & Communities Professional Twitter @DellLytter Lenke til kommentar
TechGuardian Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Hej TechGuardian, jag heter Emma och arbetar på Dell. Jag beklagar att du har problem med din dator. Om du sänder mig ett e-mail så kan jag se om du har garanti el. reklamationsrätt på datorn. har du det kan vår support hjälpa dig om problemet är hårdvarurelaterat. Min e-mail är: [email protected]. Emma Croona EMEA Social Media Outreach Professional Dell | Social Media & Communities Professional Twitter @DellLytter Hei Emma Tusen takk for super service Jeg har ikke garanti eller reklamasjonsrett på maskinen. Den runder snart 6 eller 7 år. Har byttet hovedkortet endel ganger på den, det kan hende at jeg har fått ekstra garanti Det er harddisken som er ødelagt Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hej igen. Om du köpt datorn privat och bytt moderkortet innanför garanti får endast den delen förlängd garanti. Gäller det hårddisken kan jag enbart erbjuda dig en utanför-garanti-service. Om du vill ha ett kostnadsförslag kan du ringa vår support på T: 67 11 68 82. Återkom gäna om du har ytterligare frågor. Ha en bra dag! Emma Croona EMEA Social Media Outreach Professional Dell | Social Media & Communities Professional Twitter @DellLytter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå