Gå til innhold

PL: 15.1.2012 Swansea vs Arsenal


Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er så trasig å følge med Arsenal, hvorfor gjør dere det?

 

Fordi vi er ikke medgangssupportere.

 

Skjønner godt det, men at så si alle av dere sier at vi kommer til å havne utenfor Europacup plass sier jo sitt. Skadeplageriet varer ikke evig og i løpet av den neste måneden er det flere av de sentrale spillerne tilbake igjen. Kanskje kommer Wenger til å hente inn en spiller etter dagens kamp.

 

Enig i dette. Eg er ikke en av de du sikter til her. Vi er tross alt fortsatt med og kjemper om CL-plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jadda! 2-1! Akkurat som jeg tippet.

Synes allerede at det skammelig at du til stadighet setter penger på Arsenal-tap, men når du i tillegg begynner å feire baklengsmål, blir jeg bare flau på dine vegne. Fatter ikke hvordan noen kan være så lite støttende ovenfor sitt eget lag som det du er.

 

Var for å markere at jeg nok engang hadde rett. Setter penger når det er lettjent. Selvsagt.

 

Har ingenting med å være støttende eller ikke å gjøre.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jadda! 2-1! Akkurat som jeg tippet.

Synes allerede at det skammelig at du til stadighet setter penger på Arsenal-tap, men når du i tillegg begynner å feire baklengsmål, blir jeg bare flau på dine vegne. Fatter ikke hvordan noen kan være så lite støttende ovenfor sitt eget lag som det du er.

 

Var for å markere at jeg nok engang hadde rett. Setter penger når det er lettjent. Selvsagt.

Har ingenting med å være støttende eller ikke å gjøre.

 

Kødder du?

 

Hold feiringen for deg selv..

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Tuller dere eller? Hvis man ser det som en reel mulighet at laget man følger kan tape kamper, er det vel ingen problem å sette penger på det? Å juble over det er en annen ting, men det Benbjo mener her er jo det typiske at Arsenal ikke leverer varene når det gjelder, og der er jeg enig. Tapet i dag så jeg komme, og ble ikke overrasket.

 

Slutt å se på dere selv som bedre supportere. helt blind kjærlighet for alt som skjer i klubben er jo like ille. Vi trenger kritiske røster for fremgang.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett Arsenal blitt pissa på og overkjørt til de grader som i dag. Dårligeste kampen så langt i sesongen.

8-2?

Vi stilte med et lag som kunne hørt hjemme i tippeligaen. Kamp vi forventet å tape stort. I dag spiller vi bare helt jævli, like vell er det folk som klarer å skylde alt på en enkelt spiller. Det er drøyt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...