Populært innlegg Xanman Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 Jadda! 2-1! Akkurat som jeg tippet. Synes allerede at det skammelig at du til stadighet setter penger på Arsenal-tap, men når du i tillegg begynner å feire baklengsmål, blir jeg bare flau på dine vegne. Fatter ikke hvordan noen kan være så lite støttende ovenfor sitt eget lag som det du er. 10 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Om det er så trasig å følge med Arsenal, hvorfor gjør dere det? Fordi vi er ikke medgangssupportere. Skjønner godt det, men at så si alle av dere sier at vi kommer til å havne utenfor Europacup plass sier jo sitt. Skadeplageriet varer ikke evig og i løpet av den neste måneden er det flere av de sentrale spillerne tilbake igjen. Kanskje kommer Wenger til å hente inn en spiller etter dagens kamp. Enig i dette. Eg er ikke en av de du sikter til her. Vi er tross alt fortsatt med og kjemper om CL-plass. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Blir spennende å se om Swansea kan overraske i dag. Tviler. Oi. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jadda! 2-1! Akkurat som jeg tippet. Synes allerede at det skammelig at du til stadighet setter penger på Arsenal-tap, men når du i tillegg begynner å feire baklengsmål, blir jeg bare flau på dine vegne. Fatter ikke hvordan noen kan være så lite støttende ovenfor sitt eget lag som det du er. Var for å markere at jeg nok engang hadde rett. Setter penger når det er lettjent. Selvsagt. Har ingenting med å være støttende eller ikke å gjøre. Endret 15. januar 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Dette var noe annet enn Liverpool-Stoke. Huhei hvor det går! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jadda! 2-1! Akkurat som jeg tippet. Synes allerede at det skammelig at du til stadighet setter penger på Arsenal-tap, men når du i tillegg begynner å feire baklengsmål, blir jeg bare flau på dine vegne. Fatter ikke hvordan noen kan være så lite støttende ovenfor sitt eget lag som det du er. Var for å markere at jeg nok engang hadde rett. Setter penger når det er lettjent. Selvsagt. Har ingenting med å være støttende eller ikke å gjøre. Kødder du? Hold feiringen for deg selv.. Endret 15. januar 2012 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 La nå gutten være positiv, det er jo ikke så ofte.... Noen bryr seg ikke om laget taper eller ikke. Det viktigste er at man har rett. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Tjene penger på eget lags misslykke er ikke bra. Jeg har røki ofte på kuponger denne sesongen fordi Chelsea har tapt eller spilt uavgjort. Når Chelsea har vunnet har jeg tjent litt. Bedre følelse med både cash og 3 poeng! Endret 15. januar 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tuller dere eller? Hvis man ser det som en reel mulighet at laget man følger kan tape kamper, er det vel ingen problem å sette penger på det? Å juble over det er en annen ting, men det Benbjo mener her er jo det typiske at Arsenal ikke leverer varene når det gjelder, og der er jeg enig. Tapet i dag så jeg komme, og ble ikke overrasket. Slutt å se på dere selv som bedre supportere. helt blind kjærlighet for alt som skjer i klubben er jo like ille. Vi trenger kritiske røster for fremgang. 8 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Liquidkey: Du er jo ikke god supporter før du har uttrykt det på Internett. Lenge siden jeg har sett Arsenal blitt pissa på og overkjørt til de grader som i dag. Dårligeste kampen så langt i sesongen. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Dette elsket jeg virkelig!! Elsk på Swansea :!] 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Lenge siden jeg har sett Arsenal blitt pissa på og overkjørt til de grader som i dag. Dårligeste kampen så langt i sesongen. 8-2? 3 Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Lenge siden jeg har sett Arsenal blitt pissa på og overkjørt til de grader som i dag. Dårligeste kampen så langt i sesongen. 8-2? Hah! Den var nesten bare bedre!! Wenger out!! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Lenge siden jeg har sett Arsenal blitt pissa på og overkjørt til de grader som i dag. Dårligeste kampen så langt i sesongen. 8-2? Vi stilte med et lag som kunne hørt hjemme i tippeligaen. Kamp vi forventet å tape stort. I dag spiller vi bare helt jævli, like vell er det folk som klarer å skylde alt på en enkelt spiller. Det er drøyt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå