Gå til innhold

PL: 15.1.2012 Swansea vs Arsenal

Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er så trasig å følge med Arsenal, hvorfor gjør dere det?

Fordi vi er ikke medgangssupportere.

Skjønner godt det, men at så si alle av dere sier at vi kommer til å havne utenfor Europacup plass sier jo sitt. Skadeplageriet varer ikke evig og i løpet av den neste måneden er det flere av de sentrale spillerne tilbake igjen. Kanskje kommer Wenger til å hente inn en spiller etter dagens kamp.

Enig i dette. Eg er ikke en av de du sikter til her. Vi er tross alt fortsatt med og kjemper om CL-plass.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jadda! 2-1! Akkurat som jeg tippet.

Synes allerede at det skammelig at du til stadighet setter penger på Arsenal-tap, men når du i tillegg begynner å feire baklengsmål, blir jeg bare flau på dine vegne. Fatter ikke hvordan noen kan være så lite støttende ovenfor sitt eget lag som det du er.

Var for å markere at jeg nok engang hadde rett. Setter penger når det er lettjent. Selvsagt.

Har ingenting med å være støttende eller ikke å gjøre.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jadda! 2-1! Akkurat som jeg tippet.

Synes allerede at det skammelig at du til stadighet setter penger på Arsenal-tap, men når du i tillegg begynner å feire baklengsmål, blir jeg bare flau på dine vegne. Fatter ikke hvordan noen kan være så lite støttende ovenfor sitt eget lag som det du er.

Var for å markere at jeg nok engang hadde rett. Setter penger når det er lettjent. Selvsagt.

Har ingenting med å være støttende eller ikke å gjøre.

Kødder du?

Hold feiringen for deg selv..

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Tjene penger på eget lags misslykke er ikke bra. Jeg har røki ofte på kuponger denne sesongen fordi Chelsea har tapt eller spilt uavgjort. Når Chelsea har vunnet har jeg tjent litt. Bedre følelse med både cash og 3 poeng!

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Tuller dere eller? Hvis man ser det som en reel mulighet at laget man følger kan tape kamper, er det vel ingen problem å sette penger på det? Å juble over det er en annen ting, men det Benbjo mener her er jo det typiske at Arsenal ikke leverer varene når det gjelder, og der er jeg enig. Tapet i dag så jeg komme, og ble ikke overrasket.

Slutt å se på dere selv som bedre supportere. helt blind kjærlighet for alt som skjer i klubben er jo like ille. Vi trenger kritiske røster for fremgang.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett Arsenal blitt pissa på og overkjørt til de grader som i dag. Dårligeste kampen så langt i sesongen.

8-2?

Vi stilte med et lag som kunne hørt hjemme i tippeligaen. Kamp vi forventet å tape stort. I dag spiller vi bare helt jævli, like vell er det folk som klarer å skylde alt på en enkelt spiller. Det er drøyt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...