Gå til innhold

PL: 15.1.2012 Swansea vs Arsenal

Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7 tap etter havlspilt sesong. Flaut. Kjenner jeg begynner å bli ordentlig pessimist jeg også, dette er dårlig. Swansea eide midtbanen vår idag. Bedre aggressivitet over hele fjøla, bedre ballkontroll og pasninger.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Fikk bare sett andre omgang, men dette var triste saker. Vi scorer to mål på Liberty Stadium, noe ingen andre har gjort denne sesongen, men det hjelper lite når vi knapt har forsvarsspillere igjen på laget. Sa i går at dette kom til å bli en ekstremt tøff kamp, og da jeg leste at Arteta var ute, tenkte jeg at jeg ville blitt fornøyd med ett poeng. Han er helt essensiell når det gjelder å holde på ballen, og når vi spiller mot et ballinnehavende lag som Swansea, er det helt katastrofalt å miste ham. I tillegg spiller vi med to treige stoppere på hver back, og det er livsfarlig mot lynraske kantspillere som Sinclair og Dyer. Når vi attpåtil må spille uten en av ligaens klart beste stoppere i Vermaelen er det ikke overraskende at vi taper i dag.

Troppen er ikke tynn, men skadeproblemene våre gjør at vi MÅ forsterke før vinduet stenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan Arsenal ser ut etter denne sesongen. Blir neppe europcup i 2012/2013 sesongen og med spillere som RvP og Walcott borte blir det interessant å se hva Wenger gjør. Tipper han også forlater skuta etter den dårligste sesongen han har hatt noensinne.

Om Walcott forsvinner er det en seier for laget. Han var nok en gang grusom.

Lenke til kommentar

Om det er så trasig å følge med Arsenal, hvorfor gjør dere det?

Fordi vi er ikke medgangssupportere.

Skjønner godt det, men at så si alle av dere sier at vi kommer til å havne utenfor Europacup plass sier jo sitt. Skadeplageriet varer ikke evig og i løpet av den neste måneden er det flere av de sentrale spillerne tilbake igjen. Kanskje kommer Wenger til å hente inn en spiller etter dagens kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...