lur4d Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Venter bare på Le Prof som kan bringe inn litt optimisme igjen.... 2 Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Venter bare på Le Prof som kan bringe inn litt optimisme igjen.... Det er ingen optimisme å finne. Arsenal er en synkende skute. Vi trenger en ny manager og nye spillere. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Venter bare på Le Prof som kan bringe inn litt optimisme igjen.... Det er ingen optimisme å finne. Arsenal er en synkende skute. Vi trenger en ny manager og nye spillere. Så rett, så rett. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Det er i slike kamper vi ser at det trengs en plan B. Vi blir utspilt av Swansea Endret 15. januar 2012 av jdmik Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Kom igjen! Få se en suser fra RvP i vinkelen nå! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) 7 tap etter havlspilt sesong. Flaut. Kjenner jeg begynner å bli ordentlig pessimist jeg også, dette er dårlig. Swansea eide midtbanen vår idag. Bedre aggressivitet over hele fjøla, bedre ballkontroll og pasninger. Endret 15. januar 2012 av -Lasse Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Flaut å bli utspilt på denne måten.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 For en latterlig fotballkamp. Dettte har vi sett titalls ganger tidligere; vi tar ledelsen og ser lovende ut i ti min, også mister vi alt og taper. Flaut å se på... 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Szczeshny skulle ha fortsatt å rykke ut på 3-2 målet. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Szczeshny skulle ha fortsatt å rykke ut på 3-2 målet. Eventuelt holdt seg i mål 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Underholdende kamp og et flott resultat. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Spiller ingen rolle. Kampen er tapt. Swansea er pdd et mye bedre lag enn Arsenal som er på vei nedover. Man U neste uke kommer til å bli enveiskjøring. IN YOUR FACE Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Endret 15. januar 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Fikk bare sett andre omgang, men dette var triste saker. Vi scorer to mål på Liberty Stadium, noe ingen andre har gjort denne sesongen, men det hjelper lite når vi knapt har forsvarsspillere igjen på laget. Sa i går at dette kom til å bli en ekstremt tøff kamp, og da jeg leste at Arteta var ute, tenkte jeg at jeg ville blitt fornøyd med ett poeng. Han er helt essensiell når det gjelder å holde på ballen, og når vi spiller mot et ballinnehavende lag som Swansea, er det helt katastrofalt å miste ham. I tillegg spiller vi med to treige stoppere på hver back, og det er livsfarlig mot lynraske kantspillere som Sinclair og Dyer. Når vi attpåtil må spille uten en av ligaens klart beste stoppere i Vermaelen er det ikke overraskende at vi taper i dag. Troppen er ikke tynn, men skadeproblemene våre gjør at vi MÅ forsterke før vinduet stenger. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Om det er så trasig å følge med Arsenal, hvorfor gjør dere det? Skuffende resultat, fikk ikke sett andre omgangen pga. bursdagsfeiring. Håper vi reiser kjerringa neste uke mot Manchester United med spillere som Sagna, Vermaelen++ tilbake(forhåpentligvis). 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Torstein Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 Moccakamp.. 10 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Positive ting: vi scorte 2 mål. Jeg vant noen lapper etter å ha tippet Swansea seier. Negativt: Det er bare 5 lag som har sluppet inn flere mål en oss i PL. Topp 4 kandidat my ass. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Om det er så trasig å følge med Arsenal, hvorfor gjør dere det? Fordi vi er ikke medgangssupportere. 4 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Lurer på hvordan Arsenal ser ut etter denne sesongen. Blir neppe europcup i 2012/2013 sesongen og med spillere som RvP og Walcott borte blir det interessant å se hva Wenger gjør. Tipper han også forlater skuta etter den dårligste sesongen han har hatt noensinne. Om Walcott forsvinner er det en seier for laget. Han var nok en gang grusom. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Om det er så trasig å følge med Arsenal, hvorfor gjør dere det? Fordi vi er ikke medgangssupportere. Skjønner godt det, men at så si alle av dere sier at vi kommer til å havne utenfor Europacup plass sier jo sitt. Skadeplageriet varer ikke evig og i løpet av den neste måneden er det flere av de sentrale spillerne tilbake igjen. Kanskje kommer Wenger til å hente inn en spiller etter dagens kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå