Håkon Øvermo Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Laksespranget Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Artig vri på temaet, spennende elv og bilde! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Godt bidrag,og likte behandlingen,men det kom vel ikke som en overraskelse vil jeg tro) Er det lov å spørre hvor dette er? Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 ja det har jeg vert med og sett på,utrolig hvor store noen er...og skjønte m et dette m den utrolige spenningen det er fiske laks..ble fassinert,bilde ditt er helt topp,ga meg som alt sagt masse følser,og nydelig dybde,farger og norsk natur.. 5++,smil Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Godt bidrag,og likte behandlingen,men det kom vel ikke som en overraskelse vil jeg tro)Er det lov Ã¥ spørre hvor dette er? Dette er mellom Borgund stavkirke og Lærdal pÃ¥ den gamle veien, kan ikke si eksakt hvor men pÃ¥ en ferietur knipser mann litt og kjører litt. 1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 ja det har jeg vert med og sett pÃ¥,utrolig hvor store noen er...og skjønte m et dette m den utrolige spenningen det er fiske laks..ble fassinert,bilde ditt er helt topp,ga meg som alt sagt masse følser,og nydelig dybde,farger og norsk natur.. 5++,smil Takk for det Jeanette det var hyggelig. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Artig vri pÃ¥ temaet, spennende elv og bilde! Takk for hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Du tenker vel på hunn-laks da regner jeg med. Artig vri og fint bilde Håkon Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Du tenker vel pÃ¥ hunn-laks da regner jeg med. Artig vri og fint bilde HÃ¥kon Du har rett Harald, tenkte det lÃ¥ i korta, selv om det er bÃ¥de hun og han som hopper litt, blir liksom mest greie pÃ¥ det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg