MHeien Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hei, jeg har Battlefield 3 til pc. Det tok jo tid å innstallere det, men når det ble ferdig begynte jeg å spille det. Og når jeg sluttet å spille det, og skrudde av pcen og neste gang jeg skrudde den på, og skulle prøve battlefield kom det opp: Battlefield 3 har sluttet å virke. Hvorfor skjer dette? Jeg har prøvd å åpne det flere ganger, men det skjer akurat det samme. Jeg har også lest et annet innlegg der de prøver å slette noen filer fra en mappe til battleifled og da virka det litt. Men så slutta det å virke igjen. Jeg har også prøvd å av innstallere battlefield og innstalere det igjen, men det funker heller ikke. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hei, jeg har Battlefield 3 til pc. Det tok jo tid å innstallere det, men når det ble ferdig begynte jeg å spille det. Og når jeg sluttet å spille det, og skrudde av pcen og neste gang jeg skrudde den på, og skulle prøve battlefield kom det opp: Battlefield 3 har sluttet å virke. Hvorfor skjer dette? Jeg har prøvd å åpne det flere ganger, men det skjer akurat det samme. Jeg har også lest et annet innlegg der de prøver å slette noen filer fra en mappe til battleifled og da virka det litt. Men så slutta det å virke igjen. Jeg har også prøvd å av innstallere battlefield og innstalere det igjen, men det funker heller ikke. Kan noen hjelpe meg? Battlefield 3 er et ødelagt spill, det pleier å krasje ofte oss meg. Men har du gode nok spesifikasjoner? Høyreklikk på datamaskin og så egenskaper, hvis du ikke er sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå