Karl-Ivar Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jentespranget Bildet er fjernet. Beskrivelse: Et bilde tatt i Levanger i sommer, det var det som jeg klarte å finne fram til og er spent på alle andre bidrag. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Flott bidrag til temadagen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Flott bidrag,og var noe slikt jeg først tenkte også.Men har ikke trampoline;) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ett meget artig og fint "gladbilde" som passer utmerket til temaet. Siden du ber om tips, så vil jeg nevne at vinduet kanskje trekker litt ufortjent oppmerksomhet. Ett lite kutt kanskje (?) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 herlig karl ivar,et glad bilde,ha en fin temadag,5 fra meg,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg