Gå til innhold

IBM T40P og Datateam

overLoad

Anbefalte innlegg

Driver og teller på knappene om jeg skal slå til på tilbudet om T40p til 17990 + moms for datateam medlemmer hos www.kk88.no

Er det noen som har gjort dette og har noen erfaringer om denne maskinen og kk88 på f.eks leveringstid og betalingsmåte. Sender de den i oppkrav eller må man betale på forskudd?

Hva med maskinen. Er den helt konge?

Har lyst på bærbar, men jeg har egentlig ikke bruk for det så det er kanskje litt overkill, men nu skal en kompis kjøpe den og jeg vil ikke være dårligere. Det er vel også snakk om at man drar damer med en slik og jeg elsker jo damer(se avatar) så da er det verdt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg benyttet ikke dette tilbudet, men jeg har maskinen som jeg fikk kjøpt gjennom en bedrift.

Har hatt den i et par uker nå.. har egentlig ikke fått prøvd den så mye.. Men den er helt konge sålangt.. laang batterilevetid og ibm sitt oppsett for recovery om noe skulle gå galt er genialt... Skjermkortet Radeon Fire GL 9000 funker bra på film, har ikke testet spill enda, men regner med at det går ganske greit.

Satt og surfet endel på statoil fram til 15 august for å teste det trådløse også... det var ganske fett.. kanskje litt harry å sitte på statoil i flere timer, men :)

Ellers er det en meget rask og bra disk som sitter i, maskinen er lett og noe av det tynnere jeg har sett.. Konge med 1400 oppløsning på skjermen også..

Som student er det bra at maskinen er stillegående, til f.eks lesesalen..

Ellers er det vel ikke så mye å si.. Litt kjipt at det ikke er firewire.. og kunne kanskje vært fler enn 2 usb porter.. Men til mitt behov er maskinen helt konge....

Olle

Lenke til kommentar

Jeg har vært igjennom alle IBM Thinkpad fra T20 og nå til T40. Jeg kan bekrefte at det er en meget bra maskin. Den er tynn, stillegående, rask og godt utstyrt. Hvis det er noe jeg skal sette fingeren på så må det være at batteret stikker ut på baksiden. Jeg har dog heller ikke opplevd batteri tider på 10-12 timer, men tiden er vesentlig bedre enn T30.

Overall: Godt kjøp.

Lenke til kommentar

Det er vel ingen som vet om noen av selskapene som har dette tilbudet har "kjøp nå betal om 3mnd osv" ?

Snakket med officeshop de hadde ikke den løsningen.... slik jeg leste meg frem til på dropshop ser det ut som om at de bare selger til fimaer.. Men men uansett ganske kjipt å mangle "bare" 3K må da vente til neste 15. neste mnd når studielånet kommer.. Og da vil jo tilbudet sikkert være slutt..

Lenke til kommentar
Jeg har vært igjennom alle IBM Thinkpad fra T20 og nå til T40. Jeg kan bekrefte at det er en meget bra maskin. Den er tynn, stillegående, rask og godt utstyrt. Hvis det er noe jeg skal sette fingeren på så må det være at batteret stikker ut på baksiden. Jeg har dog heller ikke opplevd batteri tider på 10-12 timer, men tiden er vesentlig bedre enn T30.

Overall: Godt kjøp.

Med det største 9-cellers batteriet + et 3 cellers i Ultrabay'en, så kommer du opp i ca. 12 timer, litt avhengig av bruk.

Et vanlig 6-cellers holder i 6-8 timer....

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilke ibm forandlere som har dette tilbudet ?

Alle har det, men det er jo ikke alle som selger til privatkunder. Det store flertallet selger til bedrifter. Men du kan jo prøve dropzone.no og officeshop.no.

Dette stemmer jo ikke. Prisen hos Dropzone er jo over 10.000 høyere enn gjennom Datateam, som er knyttet opp mot www.ibmshop.no og www.kk88.no

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilke ibm forandlere som har dette tilbudet ?

Alle har det, men det er jo ikke alle som selger til privatkunder. Det store flertallet selger til bedrifter. Men du kan jo prøve dropzone.no og officeshop.no.

Dette stemmer jo ikke. Prisen hos Dropzone er jo over 10.000 høyere enn gjennom Datateam, som er knyttet opp mot www.ibmshop.no og www.kk88.no

Dersom du henviser til Datateam sitt tilbud og oppgir Datateam-medlemsnr så går det fint.

Butikken får da sikkert refundert penger av Datateam, skulle jeg tro.

mvh

Thor-Egil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...