MiniaturX Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Har nettop kjøpt meg en maxtor 160 giga harddisk, når jeg setter den inn i pc´n og får den til å virke så står det: total størrlese 31,4 gigabyte. Noen som har vært borti dette ? trenger hjelp snarest. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Folka her på forumet ønsker specs. på utstyret før de hjelper deg. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 du vet ikke hva du har formatert disken din i? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 En skulle nesten tru at hovedkortet ditt ikke støtter større disker enn 30 GB. Oppdatering av BIOS kan løse dette problemet. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Skjekka jumperene på disken, pleier å være mange rare instillinger der Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 en kamerat av meg hadde samme disken, han fikk oxo bare utnyttet en liten del av disken, han sendte den inn og fikk bytta den til en western digital 120gb disk, der fikk han all den plassn han hadde krav på altså, ville sendt inn disken jeg, og fått bytta til noe annet, eller test hos en kamerat, har da sikkert en :wink: Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 sjekk jumpera ja. Og det kan tenkes at du trenger et program for å få brukt all plassen hvis du har en gammel pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå