pmiddy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Heisann. Skal gå til innkjøp av nytt headsett og trenger deres hjelp! Følger malen så det blir lettere for dere å hjelpe : ) Budsjett: 1000-1500 KR Størelse: Skal vel dekke hele øret. Type: Gaming? Bruksområde: Hovedbruksområde er gaming, men ser jo selvfølgelig på filmer / hører på musikk : ) Tillegsinfo: Vil gjerne ha en bra mic, i og med at når jeg gamer så er jeg på teamspeak. Komfort er jo også viktig. Evt kilde: PC Hva har du ifra før, trives du med det? ja/nei, hvorfor? Har Siberia V2. Er fornøyd med det, bortsett fra at det lager ekko for de andre på teamspeak. ( De hører seg selv ). Grunnen til at jeg bytter er at jeg har greid å Sprenge begge høytalerne... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg ville gått for Logitech G930. Har selv hatt G35 som jeg var veldig fornøyd med lydmessig, men skulle gjerne hatt trådløse. Akkuratt nå har jeg Corsair HS1 som jeg syntes låter OK, men Logitech var hakket bedre på surroundeffekt og bassgjengivelse. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Har prøvd G35 og de var ikke særlig komfortable egentlig. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvis det er vekten du reagerte på kan jeg fortelle deg at du blir vandt med den etterhvert. Ellers synts jeg de er riktig så komfortable jeg, med utskiftbare bøyleputer er de rimelig justerbare også. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Synes de egentlig presset litt hardt på øret : P Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 G930. Trådløs, har motlyd, bra mic (ingen støy), 10'timers batteri tid og bra dekning. Jeg kan gå rundt i hele huset og snakke med venner på skype. Ikke minst "7.1" headset, som du kan skifte til stereo på flekken. Er lett å myte miccen og har noen ekstra knapper for media stuff. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Men de er jo akuratt like som G35. Bare at de ikke har kabel Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hva med cm storm sirius? det er et stort headsett som fungerer kjempe til gaming og film, dog ikke like bra til musikk som ikke har mye bass. http://www.hardware.no/artikler/cm_storm_sirus_5_1/102330 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649685 Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Føler meg veldig kresen... lekker det ikke veldig mye lyd hvis du bare kan dra av putene..? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Da gikk ejg til innkjøp av g930.. Føler jeg kommer til å angre Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvis du kjøpte hos komplett.no fikk du 30% rabatt og har 45 dager returrett dersom du angrer. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Jepp, det var der jeg kjøpte det fra Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Kos deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå