fenele Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Enda flere å miste respekten for ;/ 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg sebbur Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 Det er lenge siden jeg har ledd så godt som i kveld. Jeg syns humor basert på ordspill er vanvittig morsomt, så jeg liret fra meg et smil. Og det at vokterne av den O store moral kommer fram samtidig og kriger om å ha den mest politsk korrekte reaksjonen... Jeg dør av latter! Det at han derre Tshawe sier at han skal kaste drinken sin i ansiktet på Plumbo-mannen samtidig som han også poserer med "pistol", og at han Kaizers-gitaristen faktisk tømmer øl, samtidig med alle reaksjonene på nettet blir for meg som å prøve å tenne et talglys med en flammekaster. Jeg håper at de fleste i artist-norge går i seg selv, og beklager i morgen. Jeg håper også at han Plumbo-vokalisten beklager i morgen, håper at han beklager at han beklaget. Snakk om å lage storm i et shotglass... Lavmål. 14 Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tror ikke folk bryr seg med slike ting lenger. Vi blir snart som Ungarn, og det er bra. Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 For dem som ikke har fått med seg hvordan vår kjære Aksel Hennie har kommentert saken med en fisefin tegning: https://twitter.com/#!/AkselHennie/status/158320595396861952/photo/1 Herregud 10 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 For dem som ikke har fått med seg hvordan vår kjære Aksel Hennie har kommentert saken med en fisefin tegning: https://twitter.com/#!/AkselHennie/status/158320595396861952/photo/1 Jeg døde inni meg 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dassen Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 Big deal. Det som er herlig med å bo i Norge er at alt dette er glemt på mandag. Kveldens største tragedie var vel heller at Plumbo vant prisen for årets hit. Uenig. Den største fiaskoen var at Kaizer-Terje hadde øl i et champagneglass. Uhørt! 14 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Synes vell ikke beklagelsen fra Plumbo i etterkant var særlig troverdig. "beklager til dem det måtte gjelde" ref. VGTV innslaget. En slik kommentar kommer ikke ut av det blå. Jeg tar kvelden. Så får dere kose dere med denne flotte sangen: #ironi http://www.youtube.com/watch?v=pnUC3jLVGNk 1 Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 For dem som ikke har fått med seg hvordan vår kjære Aksel Hennie har kommentert saken med en fisefin tegning: https://twitter.com/#!/AkselHennie/status/158320595396861952/photo/1 Herregud Slike reaksjoner er fullstendig ute av proporsjoner. Det er overraskende at han ikke har vett nok til å skjønne det. 5 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg mistet fullstendig respekten for Kaizers og Madcon. Reaskjon deres var usmaklig. 1+ Flaut, rett og slett. Er man rasist for alt som blir sagt mot mørkhudede? At de i det hele tatt bryr seg. Latterlig sak. Håper media-stormen rundt dette blåser bort fort som fy! 6 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Synes litt synd på han plumbo fyren. Media har jo overdrevet saken til tusen, alle vil ha en bit av kaken så alle kaster seg på bølgen. 5 Lenke til kommentar
lolisman3333 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg synes det er patetisk å dra galgen så lang. Hvem i helvete kaster øl over en person som har beklaget seg en million ganger? Han har sagt unnskyld til både madcon og Norge. JEg synes det er patetisk å si at de skal banke han, at han er en møkkamann og alt det der. Så sier madcon at han har hele norge bak seg? Hva faen er dette for noe? Jeg synes dette er faktisk en dårligere oppførsel fra Madcon sin side, og det er han som fortjener prell... Jeg blir kvalm over medias oppførsel også, fordi det er faktisk enkelte mennesker som har et til tusen mangel på empati, som fortjener mye mer å få en dårlig media oppmerksomhet. La plumbo beklage seg og hold deg faen unna hvis du ikke har empati. 8 Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har hørt denne "Mokkamann" sangen først nå i dag. Minner veldig om Glittertind. Eventuelt svenske Ultima Thule. Hvilken type rock spiller de? Det var bra da i grunn. Melodiøs låt. 5 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Latterlig? Nei. Morsomt? Ja. Mistet respekt for kaizers og madcon? Nei. Plumbo møkkaband? Ja. Ikke pga kommentaren, men at de generelt suger kenguru pung. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Synes litt synd på han plumbo fyren. Media har jo overdrevet saken til tusen, alle vil ha en bit av kaken så alle kaster seg på bølgen. Tja. De som driver saken er først og fremst "kultureliten", og det man ser fra den kanten er nå å være mest mulig "moderne" slik at kredden blir opprettholdt. ELler aller helst økt. Det store spørsmålet er om det kommer på Dagsnytt18 på mandag. Med Madcon som gråtende påpeker at de er utsatt for stor urett. Mens Simonsen sitter ved siden av, og glemt er "fittehøl", og nikker samtykkende at dette er noe systematisk i dette landet. Dog. Men nordmenn er nå like hårsåre som Madcon. En utlending som kritiserer norske forhold får kjapt "kom deg heim". 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Liquidkey Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 Synd det ikke var Zahid Ali som delte ut prisen. 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg fenele Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 Haha klippet med kaizers er fantastisk, for en gjeng med homser de er :!: :!: 11 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Mest skuffa over Bjørn Eidsvåg egentlig, var klar over at Madcon, Kaizers og Aksel Hennie var idioter, men at Eidsvåg også var det kom som en overraskelse. 8 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Synd det ikke var Zahid Ali som delte ut prisen. +1 Zahid Ali er en fantastisk fyr! 8 Lenke til kommentar
lolisman3333 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tipper at det varer en uke med at madcon whiner, så er det ferdig. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Kult at vi rakket ned på Timbuktu tidligere i uken pga en tegning for å slå så jævlig stort om dette. Norge i et nøtteskall. Endret 15. januar 2012 av 3Maldini 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå