Gå til innhold

"Rasistisk" Plumbo kommentar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om noen sikkert mener at det er rasistisk å lage en sang som heter Ola Nordmann :D ,så frister det fælt å slenge inn en stemme,eller 100.

http://www.youtube.com/watch?v=XtBRt18wE50&feature=colike

Lurer forresten litt på hvordan man stemmer via sms,har aldri gjort sånne fjortissgreier med mobilen før (ojsann,det var visst en fleip som kom litt feil ut nå blire balauba).

:w00t:

Endret av sykkeliten
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Veien til suksess i Norge: Si noe dumt på TV, og vent på sympatistemmene fra de som klarer å se politikk i alt.

Kan "Ola Nordmann" vinne MGP her i landet? Sikkert. Og så får vi heller se hvor mange poeng de slår Jahn Teigens 0 med i den internasjonale finalen. Låten er traurige saker, litt irsk folketonefløyte med traust trønderrock-komp over en melodilinje som kunne vært laget av hvem som helst. (Edit: Kanskje vi kan lage en tråd og se hvor mange låter vi kan komme på som bruker samme meloditema.)

All reklame er god reklame, heter det. Men denne fjerten av en storm i et vannglass får ikke meg til å stemme i årets MGP, hverken for eller mot avløpsrensen.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Veien til suksess i Norge: Si noe dumt på TV, og vent på sympatistemmene fra de som klarer å se politikk i alt.

Kan "Ola Nordmann" vinne MGP her i landet? Sikkert. Og så får vi heller se hvor mange poeng de slår Jahn Teigens 0 med i den internasjonale finalen. Låten er traurige saker, litt irsk folketonefløyte med traust trønderrock-komp over en melodilinje som kunne vært laget av hvem som helst. (Edit: Kanskje vi kan lage en tråd og se hvor mange låter vi kan komme på som bruker samme meloditema.)

All reklame er god reklame, heter det. Men denne fjerten av en storm i et vannglass får ikke meg til å stemme i årets MGP, hverken for eller mot avløpsrensen.

Geir :)

Hvis vi vet alle deltagerne som skal være med, hvorfor ikke lage en tråd med sangene på poll og stemme fram?

Lenke til kommentar

Hvordan kan du si det når reaksjonen til kjendis-Norge og kultureliten var krampaktig politisk i utgangspunktet? Folks reaksjon var bare et tilsvar til dette.

Jeg vet ikke om du fulgte utviklingen i "saken" på Twitter og i tabloidnettavisene i minuttene og timene etter "skandalen" var et faktum, men det gjorde jeg, og det hele fremsto som en konkurranse i aggressiv anti-rasisme, der det var om å gjøre å vise hvem som kunne føle mest "white guilt" og bli mest indignert over "rasismen" mot MadCon.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Plumbo er litt som en voksen utgave av ungdomsskoleelever. Litt plumpt til tider.

Hadde jeg stått på scenen ville jeg nok ordlagt meg annerledes. Kanskje sagt noe om at negere ikke passer inn her i vårt solfattige klima, og at de er primitive og ikke disponert for organiserte samfunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...