Gå til innhold

"Rasistisk" Plumbo kommentar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å konstatere at negere ofte løper fortere enn hvite er ikke rasisme - det er fakta.

Nei det heller mer mot generalisering. Sikkert finner du noen folkegrupper i afrika som er negere og som løper over gjennomsnittet. Men å skulle ta denne egenskapen hos noen få og overføre til alle mennesker med variabel brunfarge i huden, det er vel ikke akkurat fakta?

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært i lokalet hadde jeg klappet og ledd helt til jeg kom ut. Epic vits!

Jeg skjønner ikke at ikke jeg selv har tenkt på dette før? Moccamann... HAAHA hoho.

Er jo bare å skrive tittelen på engelsk så blir det rasistisk.

Uff, enten er jeg 10 år i huet eller så er jeg rasist.

Får vel kalle meg begge deler

Lenke til kommentar

Dette oppstyret som har kommet pga. denne kommentaren er faen meg ikke til å tro!

Greit det kom en dårlig vits i beste sendetid på tv, og med en gang så kommer rasist kortet frem.

For meg så er dette noe jeg også kunne sakt, og jeg er ikke rasist!

Plumbo har beklaget seg, og jeg syntes dette bare kan ligge...

Jeg tror Plumbo kommer godt ut av dette, mens kaizers og madcon synker ned!

Heia Mokkamann!!! :w00t:

Endret av Scholl
Lenke til kommentar

Blir folk sint fordi de får assosiasjoner til møkk når han sa det, eller tenker de på mocca som i kaffe?

Tror de fleste synes dette har gått over alle støvleskaft.

Venter på facebookgruppen som skal kjøpe mokkabønner en bestemt dato - jeg er med.

Lenke til kommentar

Dette oppstyret som har kommet pga. denne kommentaren er faen meg ikke til å tro!

Greit det kom en dårlig vits i beste sendetid på tv, og med en gang så kommer rasist kortet frem.

For meg så er dette noe jeg også kunne sakt, og jeg er ikke rasist!

Plumbo har beklaget seg, og jeg syntes dette bare kan ligge...

Jeg tror Plumbo kommer godt ut av dette, mens kaizers og madcon synker ned!

Heia Mokkamann!!! :w00t:

Aksel Hennie har i mine øyne også sunket ganske langt ned etter sine tweet hvor han blant annet la ut denne tegningen med blandt annet kkk og nazi referanser.

AjJ3viGCIAAMJDQ.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som kan si at de ikke er rasister lenger. For alle hvite er rasister. Vi blir undertrykt i vårt eget land, for så fort vi sier noe så blir det som det her.

Blir folk sint fordi de får assosiasjoner til møkk når han sa det, eller tenker de på mocca som i kaffe?

Tror de fleste synes dette har gått over alle støvleskaft.

Venter på facebookgruppen som skal kjøpe mokkabønner en bestemt dato - jeg er med.

Jeg tenker på begge deler :tease:

Neida, over til litt saklighet. Men, dette må jo mobbes. Vi må stoppe dette: "du er rasist fordi du sa at jeg er neger"-pisset

Moccabønner har fått ny forpakning og nytt navn:

395085_10150469519646722_525816721_9021417_1593040309_n.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar

En lyshudet kan kalles møkkamann men mørkhudet kan ikke kalles Mokkamann?

Hva er værst å bli kalt ?

Treffer jeg Yosef eller Tshawe en gang så skal jeg passe på å ikke si noe feil men kalle dem MØKKAMENN så de ikke føler seg truffet eller at jeg sier noe rasistisk.

Møkk er forsåvidt brunfaget det også. Hmmm vanskelig det der spesielt for PLUMBO.

Hva hadde skjedd hvis han sa møkkamenn i stedet.

(når jeg ser på dere får møkkamenn en helt annen betydning)

PLUMBO får skifte navn til BLENDA kansje og bruke slagordet dems neste gang.

Lenke til kommentar

Jeg leste at folk i salen reiste seg i avsky.

Avsky?!

Jeg blir kvalm av hvordan pr-kåte kjendiser benytter hver anledning de får til å si noen ord på TV.

Fuck deg Aksel Hennie, fuck deg Tone, fuck deg Kaizers mongo og fuck alle andre som har vært med på å lage en sak ut av denne piss kommentaren!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Forslag til løsning til neste års Spellemann:

Reduser alkoholinntak/-servering slik at den norske musikkbransje ikke framstår som en eneste stor fyllik.

Veldig enig! Alkoholinntaket kan de spare til festen etterpå. Har vært flere pinlige episoder på Spelleman før. (maria mena, madrugada...)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forslag til løsning til neste års Spellemann:

Reduser alkoholinntak/-servering slik at den norske musikkbransje ikke framstår som en eneste stor fyllik.

Veldig enig! Alkoholinntaket kan de spare til festen etterpå. Har vært flere pinlige episoder på Spelleman før. (maria mena, madrugada...)

Husker ikke helt hva de to gjorde, men husker godt Morten Abel som nærmest etterlot seg en hvit stripe fra setet og opp på scenen.

Lenke til kommentar

var ikke Norge så gode på ytringsfrihet?

Jo, det er bare du som ikke aner hva du snakker om. Du har all rett til å uttale deg, men du har ingen rett til å ikke bli kritisert for det sier.

Aner ikke hva jeg snakker om? Har du slått deg?

Jeg synes det er bra teit å ha den janteloven hengendes over oss hele tiden. Ja, du kan si hva du vil. bare det er innenfor "våre" normer og grenser. Sier du noe utenom, blir du rakket ned på eller forfulgt. "ytringsfrihet under ansvar"

Det er ytringsfriheten vår i dag.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...