Gå til innhold

"Rasistisk" Plumbo kommentar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mange drømmer, men den om et land der vi kan kalle hverandre mokkabønner og bleikfitter uten at noen blir sinte, er uansett et sted på den lista. Kanskje vi er et steg nærmere det nå..

Men nå er jeg glad i "kødd". Det er bare ord, la oss ha det moro med de.

Flere enn meg som synes unnskyldningen fra denne Kaizer-Terje var litt billig?

Og sen.. Vi mangler også en fra Aksel Hennie syns jeg.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hvordan har dette ført oss videre som folk? Plutselig har svarte blitt like hårsår som muslimer, og vi må nå vokte oss for å vitse om dem også. Om 10 år fengsler vi dårlige stand-up komikere prevantivt. Gud vet hvilke mobs de kan sette i gang med et sleivspark mot tjukke mennesker. Vi blir alle feitere og feitere - et feilsteg og hele landet vil fike til deg og kaste øl på deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan har dette ført oss videre som folk? Plutselig har svarte blitt like hårsår som muslimer, og vi må nå vokte oss for å vitse om dem også. Om 10 år fengsler vi dårlige stand-up komikere prevantivt. Gud vet hvilke mobs de kan sette i gang med et sleivspark mot tjukke mennesker. Vi blir alle feitere og feitere - et feilsteg og hele landet vil fike til deg og kaste øl på deg.

Det er nettopp dette jeg håpet kunne forandret seg, da. Plumbo vitset med de. De ble sinte og hele Norge ble sinte på dem igjen..

Lenke til kommentar

Neger er faktisk ukorrekt og iblandt litt forulempende å si til en som ikke er neger. Negre er så vidt jeg forstår en etnisk gruppe som kommer ifra vest for kongoelven, eller noe sånt. De som er så mørke i huden at de nesten er blå er som regel negre.

Jeg kaller bare folk etter hudfargen eller kontinent, for man vet aldri hvor de er ifra. Sort, hvit, asiatisk, latino, arabisk osv. noe mer konkret enn det har jeg aldri hatt behov for å være :)

Slike arrangementer burde være alkoholfrie. Sånn seriøst.

Helt enig. Nevnte dette i går kveld også. Tror mange av twitterkjendisene også hadde fått en del innabords. Håper de angrer i dag.

Alkohol gjør som kjent slk at man handler impulsivt. Det kan vel kanskje forklare noen av de idiotiske kommentarene og hele den pinlige seansen i media. Kjendisene hiver opp mobilen og trykker på twitter appen sin i alkohol-rus og i den tro at det er supertr3ndy å være antirasistisk. Dette kan de spille på og komme ut av det med god PR.

Jeg hadde forventet bedre av kjendis-norge, men det hele er jo en eneste stor barnehage av idioter.

• Liker 6
Lenke til kommentar

:hmm: Sitter her å lurer på om Norge har blitt et enda bedre land etter dette? Har vi blitt litt mer opplyst, eller bekrefter saken bare at vi var kloke fra før?

Hvordan hadde en slik sleivete spøk blitt mottatt i f.eks USA? Det ville nok blitt større storm der borte..

Og hva skjer neste gang noen driter seg ut på en lignende måte her i Norge?

Tror dette faktisk dette har ført oss litt videre som folk.

Siden Norge får flere og flere fremmedkulturelle for hver dag som går, så forstår jeg ikk hvorfor vi skulle kunne bli bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...