Populært innlegg Uncle Scrooge Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Nå blir det ihvertfall boikott av Madcon, Eidsvåg og Kaizers, så får vi se om det blir flere på boikottlista i løpet av kvelden. 29 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Møkkafolk! Forsøk på en morsom hverdagsrasismevits, idioter. Å gjøre dette på direktesendt TV var ikke det smarteste trekket. Håper de mister spillejobber og at andre artister slutter å samarbeide med de. Pappskaller, de burde bruke plumbo selv, virker som at hjernen hans er tett. Lenke til kommentar
Populært innlegg Runinho Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg gremmes også over lynsjestemningen. Særlig fordi det var en åpenbar og relativt uskyldig spøk, samtidig som Madcon både uendelig mange ganger før, men også nå etter dette, har sagt og utrykt langt skumlere holdninger. Blandt annet en total blottelse for humor, og dype moralske dobbeltstandarder. Nå har forøvrig gitaristen til Kaizer tatt over plassen som Norges pinligste og minst sosialt flinke person bare to timer etter Plumbo vokalisten. 13 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Nå blir det ihvertfall boikott av Madcon, Eidsvåg og Kaizers, så får vi se om det blir flere på boikottlista i løpet av kvelden. Ikke noe stort tap noen av de der (ikke er jeg fan av Plumbo heller, men skulle nesten kjøpt en plate + stemt på de i ren sympati). 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Runinho Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Nå blir det ihvertfall boikott av Madcon, Eidsvåg og Kaizers, så får vi se om det blir flere på boikottlista i løpet av kvelden. Enig. Tåler ikke folk som ikke tar en spøk, hvorenn dårlig, så var den ikke vondt ment. Madcon forøvrig er fulle av fordommer selv, og lever opp til alle stereotypene som eksisterer om svarte rappere, inkludert bruk av langt styggere ord. Og så kommer Kaizer-gitaristen med dette totalt ubegripelige øl-angrepet, i et PK-fascistisk forsøk på å forsvare Madcons ikke-eksisterende ære. Dette er et skoleeksempel på folk som ikke burde ha lov til å drikke alkohol og opptre på TV samtidig. 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg jaakervik Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 WOW 68 brukere leser dette! Helt fantastisk at det er mulig å bli så forbanna for en halv dårlig vits, er jo helt latterlig. De må snart innse at de har farge å slutte og skamme seg over det. Kaizersduden har iallefall ingen grunn til å hele øl over plumbofyren. Håper han får straff. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg HOK Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Fort gjort. Godt ment, men oppfattes galt. Absolutt ikke rasistisk. Overreagering fra media og twitter-folket. 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Runinho Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Ikke noe stort tap noen av de der (ikke er jeg fan av Plumbo heller, men skulle nesten kjøpt en plate + stemt på de i ren sympati). Leste nyss at Plumbo skal delta i MGP i år, så da blir det sympatistemme til dem fra meg også. De eneste som utviser fascistiske og menneskefiendtlige tendenser her er de som påstår å være støtt i Madcons navn. Jeg merker at jeg faktisk blir ganske opprørt, og aldri så lite skremt, over denne lynsjestemningen over det som var ment som en teit spøk. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Greit nok at vitsen ikke var så fordømt lur. Men, å bli hatet som pesten - helt øl på og mer. Er LAVMÅL og unødvendig. En eneste stor jævla storm i et vannglass dette. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakebakelate Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Så mokkamann skaper mediastorm, men fittehøll er helt greit? Lenge leve dobbelmoralen. 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg Twinflower Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Er det flere som reagerer på at Madcon smilte og lo selv på scenen, men unnskylder seg etterpå med at de ikke hørte hva han sa? Og nå som de har hele twitternorge og tabloidnorge i ryggen, så skal de bruke det for alt det er verdt? Vitsen var pissedårlig, men kåman. Rasisme? Dette er orkan i et vannglass, og kommer til å sende Norge inn i den samme politisk korrekte bakevja som Sverige er i, hvor det er utålelig med stereotypiske kanibaltegninger. 20 Lenke til kommentar
urmannen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 - Dårlig og upassende spøk som kan tolkes rasistisk - Åpenbart ikke rasistisk ment. - Totalt uakseptabelt av kaizergitaristen 5 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 - Totalt uakseptabelt av kaizergitaristen Han fortjener en på leppa, men det er bra ikke Plumbo folkene gjorde noe, for da hadde de selvfølgelig hatt feil i det også, og blitt pisket hele veien til Oslo Tinghus og blitt tiltalt for både rasisme og vold. 6 Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Alså... folk må da tåle en liten spøk, uansett hva slags hudfarge du er. Spøken var helt uskyldig og var vel ikke så gjennomtenkt...og GODE GUD, de som kritiserer, kom ikke her og fortell meg att dere aldri har sagt noe lite gjennomtenkt i livet deres... 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rampage Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 Flau vits, helt absurde reaksjoner. Ord som fittehøl og fysiske tiltak (drikkekasting) er legitimt, men en dårlig vits som spiller på hudfarge er et stygt rasistisk angrep? Snakker om overreagering. 12 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Herregud nå ble jeg forbanna! Helt uakseptabelt av en voksen mann å hele øl over en annen. Skjønner ikke hvorfor han skal blande seg inn, er vell en pr-kåt jævel. Full boikot av kaizers! dritt musikk uansett. 8 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Alså... folk må da tåle en liten spøk, uansett hva slags hudfarge du er. Spøken var helt uskyldig og var vel ikke så gjennomtenkt...og GODE GUD, de som kritiserer, kom ikke her og fortell meg att dere aldri har sagt noe lite gjennomtenkt i livet deres... Media gjør ikke feil. De har monopol over virkelighetsoppfattelsen til majoriteten av befolkningen. Helt uakseptabelt av en voksen mann å hele øl over en annen. Skjønner ikke hvorfor han skal blande seg inn, er vell en pr-kåt jævel. Sikkert forbanna fordi Kaizers ble forbigått. Igjen. Til tross for at de har hatt et jævlig bra år. Så fant han et passende offer å ta ut frustrasjonen sin på. De som vant årets hit. 6 Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Han sier at han har tenkt å kaste drinken sin i ansiktet på Plumbo i kveld. - Gratulerer med tidenes første rasistiske takketale! Moccamann, eller????!! Blir'e ikke levert ut en flathånd på den festen der mister jeg ALL tro på hip-hop-Norge! twitrer Aksel Hennie. Dei snakkar om å slå med flat hand, til og med. Dette er alvorleg. 9 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Den ene dreit seg mer ut enn den andre. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er det flere som reagerer på at Madcon smilte og lo selv på scenen, men unnskylder seg etterpå med at de ikke hørte hva han sa? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå