Populært innlegg Battaman Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 >Logger på facebook. >Alle hyller Madcom og fordømmer Plumbo. >Logger av facebook og skammer meg over menneskeheten. 20 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Blir nesten litt provosert jeg, og det er ikke av mokkamann kommentaren. 7 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Fikk litt sansen for Aksel Hennie i går etter å ha sett Hodejegerne. I dag er jeg tilbake og forbi der jeg var før jeg så filmen. Takler ikke trynet hans. Så også videoen av Kaizerfyren som tømte glasset sitt i håret på Plumbo-Blokkhus. Rett og slett skammelig. Like skammelig er det at alle der inne later som ingenting og på en måte godkjenner det. Den som tier samtykker er det vel noe som heter. Anyways, en gjeng med cunts hele gjengen. 9 Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Hva faen er greia med denne saken? Kan ikke folk ha litt jævla selvironi og ikke klikke i vinkel for noe såpass barnslig. Om man kaller noe barnslig oppførsel, er det hyklersk å reagere på en såpass barnslig måte. Det er ikke noe galt å kalle noen en neger heller, akkurat som jeg er en potet, og dama mi er ei guling, vi bare ler av sånt. Disse kjendisene må slutte å være så sykt selvhøytidlige, det finnes over 7 mrd mennesker på denne jorda. De som kaller ordet neger for rasistisk, kan takke seg selv, egentlig, for som regel er det aldri vondt ment. Endret 15. januar 2012 av LostOblivion 6 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Mokkamann De bildene der skriker etter: at first I was like, but then I. Etter tegningen med KKK framstillingen av Plumbo, har jeg mistet all respekt for Aksel Hennie. Samt en rekke andre kjendiser. Skjønner ikke hva de tenker med. "Hvorfor i helvete skulle liksom Aksel Hennie kjører fjortiss-rage på Twitter og være sjukt provosert over det som skjedde? Har han ikke bedre å gjøre, som å gå til sengs med Tone Damli? Men akk, det går vel kanskje ikke, hun ble jo syk av å Plumbo's ordspill. Jaja, det gikk nå ikke så ille med dem som med Stand-up komiker Stian Blipp, som øyeblikkelig ble satt i selvmordstanker." Når disse kjendisene i ettertid ser hvor enormt de har overreagert, håper jeg de blir dritflau og unnskylder seg. Er vell Mr. Hennie som har vært på twittern til Tone Damli. Ser ikke for meg at et "fittehull" fra Sogndal er antirasist. Som mannen over meg sier, er det ikke et veldig godt ord på det Madcon holder på med? Hykleri. Kommer enda ikke over hvor flaut det er å se alle kjendiser gjøre alt de kan for å ikke virke rasistiske og politisk korekte. Om de hadde holdt kjeft hadde ikke folk kalt de for rasister..? 3 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 At ein dårleg spøk skal skape eit slikt oppstuss som dette er for meg heilt ufatteleg. Dette er nesten like gale som oppstusset rundt Muhammed-teikningane. Eg meiner at dette har svært lite med rasisme å gjere - særleg sidan han har bede om unnskyldning. At Madcom lar seg provosere må ein likevel godta. Men dei må sanneleg også godta at han har bede om unnskyldning. Å kaste øl på folk, truge med vald eller ein usakleg eksklusjon frå MGP høyrer ingen stad heime. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jefe Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 Fuck me. Nå er Norge i trøbbel. Obama sier til CNN at han er dypt rystet over PlumboLars sine uttalelser og at dette få STORE konsekvenser for samarbeidet mellom USA og Norge i fremtiden. Samtidig så får ikke Norge hente ut den nye oljen som er funnet, men må vente til Madcon har kommet over den dypt sårende krenkelsen de ble utsatt for på nasjonal tv. How are we gonna live with this shit. 13 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Begynner å lure på om det ikke finnes 2 tolkninger av "mokkamann". Moccamann, sånn som i mocca-mann, eller mokkamann, sånn som i utlendingsslang for "møkkamann". Hvis det er den siste, skjønner jeg at folk reagerer. Hvis det er den første... just no. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Begynner å lure på om det ikke finnes 2 tolkninger av "mokkamann". Moccamann, sånn som i mocca-mann, eller mokkamann, sånn som i utlendingsslang for "møkkamann". Hvis det er den siste, skjønner jeg at folk reagerer. Hvis det er den første... just no. Du vet at låta heter "møkkamann" right? Hvis "møkkamann" hadde vært slang for "møkkamann" hvorfor sa de ikke bare "møkkamann" rett ut til dem? :!: 1 Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Begynner å lure på om det ikke finnes 2 tolkninger av "mokkamann". Moccamann, sånn som i mocca-mann, eller mokkamann, sånn som i utlendingsslang for "møkkamann". Hvis det er den siste, skjønner jeg at folk reagerer. Hvis det er den første... just no. Spør du meg spiller det liten rolle hva han faktisk mente. Det var en uheldig kommentar; litt som å slumpe til å indirekte kalle noen feit uten å ha tenkt seg om hva man sier. 2 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Begynner å lure på om det ikke finnes 2 tolkninger av "mokkamann". Moccamann, sånn som i mocca-mann, eller mokkamann, sånn som i utlendingsslang for "møkkamann". Hvis det er den siste, skjønner jeg at folk reagerer. Hvis det er den første... just no. Jeg mener en annen tolkning er mer nærliggende. Siden vokalisten "omdøpte" sangen (tidligere kjent som møkkamann) til mokkamann kan det oppfattes som om han kaller negre, og MadCon spesielt, møkkamenn. Jeg tviler imidlertid på at det var det han hadde i tankene når han sa det, litt skjelven etter å ha vunnet en pris jeg antar er ganske gjev. Om utsagnet hadde vært mer i retning "som takk for at dere (MadCon) deler ut en pris til oss vurderer jeg å lage en gladlåt og kalle den mokkamann" tviler jeg på at de ville møtt like stor motstand, ja kanskje til og med applaus. Endret 15. januar 2012 av HansiBanzi 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uderzo Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 De bildene der skriker etter: at first I was like, but then I. Det har du helt rett i 14 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Begynner å lure på om det ikke finnes 2 tolkninger av "mokkamann". Moccamann, sånn som i mocca-mann, eller mokkamann, sånn som i utlendingsslang for "møkkamann". Hvis det er den siste, skjønner jeg at folk reagerer. Hvis det er den første... just no. Spør du meg spiller det liten rolle hva han faktisk mente. Det var en uheldig kommentar; litt som å slumpe til å indirekte kalle noen feit uten å ha tenkt seg om hva man sier. Poenget er at møkkamann er ikke noe slang for utlenninger, det er teksten på sangen dems.. Og ja det er som å slumpe til å indirekte kalle noen feit. Det er ikke noe å QQ som ei lita kjerring over. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 MEN ikke fordi det de sa. Det er måten de prøver å unnskylde seg med å si at det er på grunn av de er fra bygda at de ender opp med å si slikt. Det er bare feil å bortforklare det med at de er fra bygda. Kan de ikke bare være ærlige å si at de gjorde en feil, istedenfor å skylde på at man kommer fra bygda? De "bygdene" jeg har bodd i så er jo dette faktisk "dagligtale". Synes nesten var litt søtt jeg... Mokkamannen, burde heller vært bromance. Er det ikke Mokkasjokolade, og den er vel søt? Synes vell ikke beklagelsen fra Plumbo i etterkant var særlig troverdig. "beklager til dem det måtte gjelde" ref. VGTV innslaget. En slik kommentar kommer ikke ut av det blå. Jeg tar kvelden. Så får dere kose dere med denne flotte sangen: #ironi "Alle damer" Det er vel det samme de fleste ville sagt... "Beklager til Madcon" holder liksom ikke, da "alle" andre nærmest vil banke fyren. Sangen er forresten genial, egentlig veldig treffende (Nei, ikke i forhold til damer, men mindsettet til de som plumbo en gang spillte for) Så det klippet med "øl-i-champagneglass-episoden" om igjen noen ganger. Stakkars mann! Stakkars mann ja, men jeg blir forbanna på de to som "team-tagger" han... 2 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Om dette er rasisme, så er vel det å kalle nokon "fittehull" kvinnediskriminering. Mørkemenn! 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Mista all respekt for Madcon nå. Hadde de hatt et snev av selvironi hadde de ledd bort vitsen og sagt til media at den var upassende, men ingen big deal. Kaizers har jeg aldri hatt noen formeninger om, så det er null respekt å miste. Nå viser de bare at de elsker offerrollen, og er akkurat like hårsåre som mange andre mørkhudede i landet, for ikke å nevne linselus som han kaizers tosken (med hentesveis og sigaretten i hånda) og den tøffe kompisen hans (som er like bredskuldra som et fugleskremsel i dress) som ser et kamera og benytter sjansen til å bevise for alle at de er iallefall ikke rasister ved å gå til fysisk angrep på en person som står og prøver å unnskylde seg. Morsomt hvordan antirasister somregel er mer voldelig enn de de beskylder for å være rasister. og som statister har du: 1. Media med dopapirtabloidene VG og Dagbladet i spissen som brøler rasisme til alle kanter. 2. B-Kjendisene på twitter som må ytre sin mening for å bevise at de støtter opp under mediasirkuset, med lederen av syklubben: Aksel Hennie i spissen. Kort versjon; Dårlig vits som sikkert hørtes morsom ut inni hodet til Plumbo-vokalisten, men som blir blåst helt ut av proposjoner av PK-saueflokken. Jeg skjemmes, litt av Plumbo, men mest av sirkuset etterpå. Endret 15. januar 2012 av Apox 17 Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Kaizers-vokalisten var vel den som oppførte seg mest tåpelig under kvelden... 9 Lenke til kommentar
GSM Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Faith in humanity lost.. Og det er ikke Plumbo sin feil. 5 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hva er definisjonen på rastistisk blitt? Mocca vet de vel utmerket selv at de kan identifiseres med, fordi de ER mørkere i huden enn mesteparten av Norges befolkning, og det er helt teit å nekte for. Hvilken nordmann tar seg nær av asiaternes og afrikaneres drittslenging "White Boy" og "Potet"? Er ikke dette rasistisk? "Jævla Bergenser", det er vel i hvert fall rasistisk? Jeg er overrasket over de barnslige reaksjonene som er kommet frem. Hadde jeg vært neger i Norge hadde jeg visst at jeg var neger og at jeg var mørkere i huden enn mange andre nordmenn, og ikke benektet det. 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ang. oppførselen til KO; snakkar om å sparke ein mann som ligg nede. Blei rett og slett forbanna når eg såg opptaket der han får champis i hode å blir snakka til det eine bandmedlemmet i KO...mista all respekt. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå