Niobium Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) http://www.kjendis.n...lumbo/19801543/ Endret 10. august 2012 av Niobium Lenke til kommentar
Populært innlegg dnthalhuk Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Dårlig vits, overreaksjon fra Madcon, media og et hav av folk som skal framstå politisk korrekt på twitter. Får litt assiasjoner til Rhino Thue når han blir bedd om å ikke være så hårsår. 105 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Klassisk eksempel på "Hvite kan ikke tulle med rasisme, men vi utlendinger kan kødde så mye vi vil med rasisme". Tshawe burde skamme seg, kaste drinken i trynet på han? Latterlig barnslig. Og han kaizer vokalisten kan egentlig bare gå og legge seg, jævla retard. 90 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Smakløst og lavpannet, ja, men ikke verre enn forventet fra den kanten. Rasistisk? Nei. Jeg synes vi skal spare det begrepet til det virkelig er bruk for det. De eneste som tjener på utvanningen vi ser her, er rasistene selv. Dette er ikke noe eksempel på at landet er for politisk korrekt, for vitsen var virkelig ubrukelig. Det verste med dette er indignasjons-iveren som kommer for en dag. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg salamishit Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Ærlig talt, hvem bryr seg? 10 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Alle på Twitter og halve Facebook, etter alt å dømme. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Plumbo(les: vokalisten) sin uttalelse var ikke spesielt grov, men uhyre upassende. En uttalelse som bygger opp under fordommer folk har om "folk fra bygda" nemlig at de er ignorante og "smårasistiske". I sin tur synes jeg Tshawes sin "fittehull"-uttalse og kaizers-fyrens drink-uttømming heller ikke er eksempler til etterfølgelse. Men det skal sies at underholdningsverdien i etterkant var god. ^^ Endret 14. januar 2012 av Snobjorn 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kleivis Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Latterlig sak i grunn. Plumbo prøver seg med en uheldig vits som eg ikke oppfattet som rasistisk i det hele tatt. Ikke at den var morsom heller, men reaksjonene til enkelte er jo helt utrolig. F.eks han som tømte drikken sin over Plumbo-duden. Så viss hudfarge ikke betyr noe så hva er vitsen med å reagere slik som Madcon gjør? Tviler på noen hadde løftet et øyenbryn viss Tshawe kom med en bleikfis kommentar. Men å kalle folk fittehøl er skal liksom være greit? Den det er mest synd på her er dama/kona til han ene i Plumbo som satt og strigråt i salen. Tydeligvis mange på Twitter som skal score billige poeng på dette. Storm i et ølglass.. Endret 14. januar 2012 av Kleivis 10 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Video related... http://www.youtube.com/watch?v=rA2JuxRdlmA 5 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Folk overreagerer kraftig, og reaksjonane er jo verre enn "vitsen" til plumbo fyren. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakebakelate Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Storm i et vannglass. Trist hvordan det ropes om rasisme overalt i dagens samfunn. 36 Lenke til kommentar
Populært innlegg Cxz Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Upassende og ufin kommentar? Ja. Rasistisk? Ikke i det hele tatt. Kjenner jeg blir irritert over måten media klarer å lage førstesidestoff over ting som dette. Forventer å se en tisiders reportasje i Dagbladet – med Marie Simonsen i spissen – på mandag, hvor temaet og dets grusomheter drøftes i detalj. 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg bas Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Usmaklig, ja. Dårlig vits, ja. Rasistisk, ikke spesielt. Overreaksjon, så til de grader! 28 Lenke til kommentar
Populært innlegg knopflerbruce Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Hvor er det egentlig rasismen ligger her? Mokka har da noe med kaffe og sjokolade å gjøre, men er det så ille da? Det er jo ikke verre enn å kalle en hvit person en marsipangris. Av en eller annen grunn ser jeg ikke for meg de helt store oppslagene dersom Tshawe eller Yosef skulle brukt det ordet i et intervju. Uten at jeg kan vise til kilder er jeg skråsikker på at den noe sleivkjeftede Tshawe har lirt av seg langt verre ting enn det der. Typisk at kjendisene skal hive seg på bølgen, de skal vel selge sitt image... mens det ennå var kommentarfelt på kjendis.no så det ut til at de som kommenterte ikke så problemet med uttalelsen, og det ser jammen sånn ut her og. Storm i vannglass, og om noen skal si unnskyld får det bli Tshawe selv eller Kaizers-duden - makan til smakløs oppførsel skal man lete lenge etter. 14 Lenke til kommentar
Niobium Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) - Endret 15. januar 2012 av Niobium 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kleivis Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Dette er kvalmt.. 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tosha0007 Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg venter i spenning på fordømming av Spotify fra d kjendiser ingen har hørt om... 38 Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det er en dårlig vits som passer eksepsjonelt dårlig i denne settingen. Likevel er det en overreaksjon av dimensjoner fra kjendisene. De er jo ikke langt unna å sette i gang en lynsjemobb... Etter definisjonen av rasisme kan jeg ikke helt se at det er en rasistisk kommentar, men hvis meningen var å bruke «mokkamann» som et nedsettende uttrykk så kan det kanskje diskuteres? Uten å ha sett klippet vil jeg ikke tro det var ment nedsettende, men hvis det var det er det i så fall en imponerende prestasjon å gjøre på live-tv. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Dette er kvalmt.. Jah, i sann ghettostil skal han virkelig gi uttrykk for hvordan han har tenkt å reagere... Det der gir bare bensin på bålet... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg sureup Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Bryr meg ikke annet enn at det er morsomt å se noen kalle andre upofesjonelle/rasistiske og så gå og kalle dem fittehøl til media, fysisk true dem, samt helle øl på dem under et intervju. 20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå