MorganGaming Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 en kamerat av meg har 6.5k og bruke på ny gaming pc. han har alt av software, og han trenger ikke noe extra utstyr. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 dette skal virke: pris med frakt: 6501kr 1 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 dette skal virke: pris med frakt: 6501kr takk Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Her har vi ikke råd til å flotte oss: Hvis kameraten din har en harddisk til overs (og slipper å kjøpe ny), så kan jeg gå med på et litt svakere skjermkort enn jeg har satt opp, og heller kjøpe en liten SSD. Da vil man virkelig merke ytelse. Riktignok ikke så mye i spill, men maskinen vil føles utrolig mye mer responsiv. Noe kapasitet å snakke om har vi ikke råd til, så igjen, det betinger at han har en harddisk fra før som han kan bruke til lagring, installasjon av spill osv. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Her har vi ikke råd til å flotte oss: Hvis kameraten din har en harddisk til overs (og slipper å kjøpe ny), så kan jeg gå med på et litt svakere skjermkort enn jeg har satt opp, og heller kjøpe en liten SSD. Da vil man virkelig merke ytelse. Riktignok ikke så mye i spill, men maskinen vil føles utrolig mye mer responsiv. Noe kapasitet å snakke om har vi ikke råd til, så igjen, det betinger at han har en harddisk fra før som han kan bruke til lagring, installasjon av spill osv. ok, han har en 500gb seagate liggendes et eller annet sted. han driver en del med modding og 3d design programmer så det kan komme til nytte. takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå