AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg skal fortelle mannen jeg har vært forelsket i hvordan jeg føler. I morgen faktisk. Jeg tror jeg vet hvordan jeg skal fortelle han hva jeg føler, men jeg lurer på hva deres syn på dette er. Burde jeg vente en stund til? Vi har kjent hverandre i 6 måneder, og vi er gode venner. Jeg er redd for at jeg kanskje har havnet i hans vennesone. Syntes dere at jeg bør vente med å fortelle det til han? Postet av anonym: f0637201cc25f17b2c88af20d40581c0 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Er det noke spesielt du ventar på? Om du er sikker på at du skal seie det til han so er det vel best å ta det no, det er jo alltid ein fare for at han finn seg ei anna medan du ventar.. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Den som venter på noe godt venter ofte forgjeves. Du angrer mest på det du ikke gjorde osv.. ..Kjør på. Du kan risikere å tape, men den muligheten blir definitivt ikke mindre med tiden. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg er veldig usikker på hvordan han kommer til å reagere. Usikkerheten er hemmende, og jeg frykter at jeg ikke kommer til å fortelle han hva jeg føler allikevel når sjansen faktisk er der.. Postet av anonym: 7678bcee377a2d03bd29240bc5c82e6e Lenke til kommentar
Populært innlegg Zandreu Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2012 Du er jente og han er gutt? Da er det ikke noe problem. Vennesonen eksisterer kun for jenter. 24 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Du er jente og han er gutt? Da er det ikke noe problem. Vennesonen eksisterer kun for jenter. Med mindre jenta er mindre pen (Ikke myntet på TS) 4 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Bare ikke go all out. Blir det for mye tror jeg du kan skremme bort mannen. Hvis han går fra å være fri og frank, til å få høre at noen er kjempeforelsket kan det bli mye (tanker om å slå seg til ro med en gang er skremmende). Ville heller prøvd å si (i en passende setting) at du liker han og har følelser. Begynne litt rolig. Går da utifra at det er mer enn bare 'liker', og heller litt nærmere "VIL GIFTE MEG MED DEG OG HA DINE BARN", men du skjønner vel hva jeg mener. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Vennesonen gutt -> jente, visste ikke at noen trodde den fantes engang Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hva er det du skal fortelle til han Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 At hun elsker/liker han..? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Kan bli kleint! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Si det rett ut til han, det er den enkleste måten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg har ikke planer om å si rett ut at jeg elsker han, for det gjør jeg ikke, jeg liker han fryktelig godt. Å elske er et ganske sterkt ord, or jeg bruker det med omhu. Vi er gode venner, og det er nettopp derfor jeg frykter at han har plassert med i hans vennesone, og at han ikke føler for meg, det jeg føler for han.. Jeg skal fortelle det i dag hvis sjansen byr seg.. Postet av anonym: 7678bcee377a2d03bd29240bc5c82e6e Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg får ønske deg lykke til Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Om du ikke vil kuke til vennskapet, så har du jo et alternativ; Drikk deg dritings og prøv deg på han. Går det dårlig, skylder du på alkoholen. Går det bra, skylder du på deg selv. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det går sikkert bra. At jenter kommer til oss, er en gavepakke vi menn sjeldent får. 7 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ja ser ikke helt problemet, vennesonen eksisterer ikke fra menn -> chicks, unless man er mindre pen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Folk er jo forskjellige da. Noen tar et hint med et blikk, andre må ha det inn med teskje med støttehjul og ekstra lys.. Har hatt en del forskjellige tilnærmelser opp igjennom årene og de har vært like forskjellige som personlighetstypene. Noen mer eller mindre krever et forhold, andre går ned på huk og smiler sitt beste smil. Andre tar hånden eller tar i klærne for å på en måte markere at du er tatt. Noen prøver diskre å holde rundt livet, andre kommer med godt innpakket indirekte språkig tilnærmelse for å vise interesse men samtidig gjøre seg mindre sårbar for avvisning. Personlig likte jeg den siste best, for den virket mest okay for begge parter. Noe av det værste var å bli forfulgt over et par år, når man ikke har hjerte til å si klart ifra, men heller håper at personen skal ta hintet. Ingen ønsker vel å knuse noen sitt hjerte. Prøver jo å ta vare på den andre personen sine følelser selv om jeg ikke er interessert. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Vennesonen gutt -> jente, visste ikke at noen trodde den fantes engang Joda, den finnes. Lenke til kommentar
Vepsebol Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Jeg har ikke planer om å si rett ut at jeg elsker han, for det gjør jeg ikke, jeg liker han fryktelig godt. Å elske er et ganske sterkt ord, or jeg bruker det med omhu. Vi er gode venner, og det er nettopp derfor jeg frykter at han har plassert med i hans vennesone, og at han ikke føler for meg, det jeg føler for han.. Jeg skal fortelle det i dag hvis sjansen byr seg.. Postet av anonym: 7678bcee377a2d03bd29240bc5c82e6e Hvordan møttes dere? Endret 16. januar 2012 av Shamoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå