Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp! Jeg skal fortelle han hva jeg føler!

Anbefalte innlegg

Jeg skal fortelle mannen jeg har vært forelsket i hvordan jeg føler. I morgen faktisk. Jeg tror jeg vet hvordan jeg skal fortelle han hva jeg føler, men jeg lurer på hva deres syn på dette er. Burde jeg vente en stund til? Vi har kjent hverandre i 6 måneder, og vi er gode venner. Jeg er redd for at jeg kanskje har havnet i hans vennesone. Syntes dere at jeg bør vente med å fortelle det til han?

Postet av anonym: f0637201cc25f17b2c88af20d40581c0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare ikke go all out. Blir det for mye tror jeg du kan skremme bort mannen. Hvis han går fra å være fri og frank, til å få høre at noen er kjempeforelsket kan det bli mye (tanker om å slå seg til ro med en gang er skremmende). Ville heller prøvd å si (i en passende setting) at du liker han og har følelser. Begynne litt rolig.

Går da utifra at det er mer enn bare 'liker', og heller litt nærmere "VIL GIFTE MEG MED DEG OG HA DINE BARN", men du skjønner vel hva jeg mener. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke planer om å si rett ut at jeg elsker han, for det gjør jeg ikke, jeg liker han fryktelig godt. Å elske er et ganske sterkt ord, or jeg bruker det med omhu. Vi er gode venner, og det er nettopp derfor jeg frykter at han har plassert med i hans vennesone, og at han ikke føler for meg, det jeg føler for han..

Jeg skal fortelle det i dag hvis sjansen byr seg..

Postet av anonym: 7678bcee377a2d03bd29240bc5c82e6e

Lenke til kommentar

Folk er jo forskjellige da. Noen tar et hint med et blikk, andre må ha det inn med teskje med støttehjul og ekstra lys..

Har hatt en del forskjellige tilnærmelser opp igjennom årene og de har vært like forskjellige som personlighetstypene.

Noen mer eller mindre krever et forhold, andre går ned på huk og smiler sitt beste smil. Andre tar hånden eller tar i klærne for å på en måte markere at du er tatt. Noen prøver diskre å holde rundt livet, andre kommer med godt innpakket indirekte språkig tilnærmelse for å vise interesse men samtidig gjøre seg mindre sårbar for avvisning. Personlig likte jeg den siste best, for den virket mest okay for begge parter. Noe av det værste var å bli forfulgt over et par år, når man ikke har hjerte til å si klart ifra, men heller håper at personen skal ta hintet. Ingen ønsker vel å knuse noen sitt hjerte. Prøver jo å ta vare på den andre personen sine følelser selv om jeg ikke er interessert.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke planer om å si rett ut at jeg elsker han, for det gjør jeg ikke, jeg liker han fryktelig godt. Å elske er et ganske sterkt ord, or jeg bruker det med omhu. Vi er gode venner, og det er nettopp derfor jeg frykter at han har plassert med i hans vennesone, og at han ikke føler for meg, det jeg føler for han..

Jeg skal fortelle det i dag hvis sjansen byr seg..

Postet av anonym: 7678bcee377a2d03bd29240bc5c82e6e

Hvordan møttes dere?

Endret av Shamoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...