Tor r Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Litt lei seg. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Var nok litt lei og fortumlet etter å ha fløyet på vinduet. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Stilig!!! Tøft utført. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Flott presentert dette. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 søte...synes disse fuglebildene er så søte,jeg vil oxo klare det...men de blir ikke så fine...har du tips til innstilling camera til meg,og hva slags lokke mat er lurt,he he,smil 5++ Lenke til kommentar
wasco Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Stilig utført og veldig godt gjennomført Lenke til kommentar
Sissel Kristin Haugen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Kreativt, med fine farger. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ble i grunn ett flott kunstverk.Motivet(ne) passet godt til denne behandlingen;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Stilig!!! Tøft utført. Takker Flott presentert dette. Takk søte...synes disse fuglebildene er sÃ¥ søte,jeg vil oxo klare det...men de blir ikke sÃ¥ fine...har du tips til innstilling camera til meg,og hva slags lokke mat er lurt,he he,smil 5++ Takk for fin tilbakemelding,sender deg innstilingene en dag eg har litt bedre tid en i dag. Stilig utført og veldig godt gjennomført Kjekt ¨høre. Kreativt, med fine farger. Kjekt å høre. Ble i grunn ett flott kunstverk.Motivet(ne) passet godt til denne behandlingen;) Fin tilbakemelding Flott... Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg