Linjeavstand Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Tar i mot forslag til forbedringer. Har skjerm, mus, tastatur, CDrom, HDD og OS. Skal spille på det som er under full HD, husker ikke oppløsninga. Max 6,5k egentlig, vil ikke bruke altfor "mye".. Vurderer OCZ MODXSTREAM PRO 600W, sparer 120kr eller noe. Men mister da 2års garanti i forhold til Corsair TX. Men TX 650 er kanskje overkill for 6870? Droppe H60? Endret 14. januar 2012 av Linjeavstand Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Hadde heller byttet til ZT 550W: mer strøm på 12V-linja, renere strøm, bedre effektivitet og bedre garanti. Kjøling får du vurdere selv, men Antec Kuhler H2O 620 er like god og billigere. Endret 14. januar 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Linjeavstand Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Takk! Er litt usikker på om jeg trenger kjøling i det hele tatt egentlig, har planer om OC senere.. men har hatt brente prosessorer flere ganger før så vil sikre det denne gangen. Hva tror du? Litt vanskelig å si kanskje.. Ellers vurderte jeg http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649116#info må dog legge på ca 250kr. Håper det ikke er noe jeg har glemt. Endret 15. januar 2012 av Linjeavstand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå