Verbal Hologram Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Halo, har i det siste svettet en del, selv uten å gjøre stort. Leste at deoen "Aco Special Care ekstra effektiv antiperspitant" var en god deo mot svette. Kjøpte denne, og så dum som jeg var kastet jeg boksen den kom med. Leste på selve deon at det står "Les bruksanvisningene på forpakkningen nøye før bruk" Noen som har instruksjoner på hvordan jeg skal bruke denne? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Broren min brukte denne en gang. Det eneste jeg husker er at den kun skal brukes hver tredje dag 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Broren min brukte denne en gang. Det eneste jeg husker er at den kun skal brukes hver tredje dag Japp så det, men betyr dette at man ikke kan dusje på tre dager? Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg bruker denne. Tar den på hver torsdag som regel om kvelden før jeg legger meg. Står opp om morgenen, dusjer og slipper å svette under armene hele helgen. 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Tror heller det betyr at den funker i tre dager uavhengig om man dusjer eller ikke. Men igjen: Er ikke 100% sikker. 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Tusen takk for svar. Så da kan jeg feks ta den på nå (etter å ha dusjet) så skal den vare i tre dager, og jeg kan fritt dusje hver dag uten at det skal ha noe å si på effekten? Trenger bare en siste bekreftelse. :!: Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Dette vil sikkert variere fra person til person. Men for meg funker den helt fint. Å jeg dusjer hver dag 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Tusen takk for svar. Da sier vi at det funker å dusje hver dag, og ta deoen hver tredje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå