NeEeO Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) hvilken rom bruker du, Complexity? CM7 er jo full av feil. Calibrerte for 2 sekunder sida..plutselig viser den 0% batteri etter reboot..hver gang jeg rebooter. Her er link til tråden min vis du vil se hva jeg mener: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=21479056#post21479056 EDIT: BYTTER kanskje over til samme rom som deg... Forresten takk for at du forklarte Setcpu greia..Forsto det nå Endret 16. januar 2012 av ZPAS Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Man kan oppleve litt slike feil, må huske at det er vanlige personer som sitter hjemme og får dette til å fungere Selv bruker jeg Miui, og den finnes vistnokk til Desire HD og: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=970196 Man må prøve litt forskjellige rom før man blir fornøyd Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Hehe, hadde egentlig tenkt å ta MUIU..men så fikk jeg høre at de fleste som flasher første gang tar CM7. Nå er jeg litt redd for å flashe igjen da. skal man bruke den samme metoden? først wipe, så flashe? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Nå som du har root, og kansje backup? så er det ingen fare med å flashe igjenn, mye enklere da. Om du skal følge samme prosedyre eller ikke blir vanskelig å si, men les på MIUI tråden på xda så ser du prosedyren. Regner med det er likens. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Okey, Jepp jeg husket å ta backup etter root Takk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Da er det ingen fare. Uansett hvor galt det skulle gå, kan du alltids boote i recovery å kjøre backupfila. Annbefaler at du tester litt forskjellige rom i tiden framover og leker deg litt. Det er både lærerikt og morsomt (synes jeg iallefall) Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Verdt å vite at HTC har lansert offisiell bootloader unlocker til Desire HD nå via http://www.htcdev.com/ Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 er bootloader det samme som recovery greia som man kan få opp i oppstarten? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Jeg har nå flashet den Miui romen fra tråden..men lurer på om ikke Muiu romen fra http://en.miui.com/ er bedre? Endret 16. januar 2012 av ZPAS Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Om rom'en på den ofisielle nettsiden til MIUI er nyere enn den du instalerte så er det mulig den er bedre. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) vel, jeg likte ikke Miui, den er ren søppel..forstår så vidt ikonene. Har til hit prøv: ARHD (Liker ikke at den er nesten helt lik som sense) Muiu(dårlig valg av ikoner) CYM7( rotete " alle applikasjoner, flere bugs" Noen flere jeg bør teste ut? Endret 16. januar 2012 av ZPAS Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 MIUI har hundrevis av forskjellige themes. Det følger med en egen app for å laste ned å instalere forskjellige, deriblandt forskjellige ikoner. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Ok, da blir mitt endelige valg miui. Skal flashe imorra. Mn det er en ting jeg lurer pa. Jeg har forsatt , bilder, music, videoer og evt filer..spillfiler enna. Selv. om jg har super wipa og slettet alt fra mobilen med recovery. Har flasha og wipa minst 5-6 ganger Na Skrvt fra min Htchd desire Endret 16. januar 2012 av ZPAS Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Bilder video og musikk ligger på minnekortet som sikkert ikke formateres. Husk backup av det du vil ta vare på hvis du skal formatere det. Husk kanskje spesielt å kopiere ut backupen du sannsynlig-/forhåpentligvis tok før du flashet ny ROM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå