marfus330 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hei! Har det problemet der at jeg mister hele tiden koblingen til nette mitt. Dette skjer med alle dataene i huset. Men på de bærbare så henter det seg raskt inn igjen, men på min stasjonære går det omtrent 10-20 sek (eller mer). Dette er slitsom, for det ødlegger online gamingen min På stasjonæren min så har jeg NETGEAR WNA3100 og Ruteren i huset er en Zyxel. Kan noen hjelpe meg! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hvilken modell av Zyxel har du? Hvilken nettleverandør? Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg har Zyxel P-660HW-T3 v2 og nettlevrandøren er Hemnenett.no Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det samme skjer med meg Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Det som er den beste løsningen er å sette routermodemet i bridge og bruke egen (stabil) router bak. http://www.telenor.n...terfunksjon.jsp Noen gode routere Asus RT-N66U (1300.-), Asus RT-N56U (900.-) eller Buffalo WZR-HP-G300NH (650.-). Alternativt kan dere spørre om ISP har en annen type routermodem, for P660 er dårlige greier når det gjelder stabilitet. Det er ofte torrentbruk eller andre programmer med mange forbindelser som gjør at routermodem kneler. Hvis man reduserer antall forbindelser i programvaren, så hjelper det. Endret 15. januar 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå