Sn1per-Kn1fer Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Finnest det et magisk produkt som kan fikse riper på LCD skjermer? Endret 14. januar 2012 av Kekeke Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Clas Ohlson har noe som fjerner riper på mobildisplay. Displex eller noe heter det. Kanskje ikke det du er ute etter? Lenke til kommentar
Sn1per-Kn1fer Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Las test av displex ripefjerner og det lover ikke godt Regner med å fikse riper i LCD skjermer er mer makk enn det er verdt. For mye risiko for min del. Tror jeg bare lar det ligge. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Lurer på om det var Dispex jeg testa på en 17 eller 19" lcd skjerm.. en noen år gammel skjerm.. Her var det noen ganske dype riper, og dem ble litt bedre av det, men.. Du så at plasten i panelet ble påvirka, Skjermen var matt, men ble skinnende der jeg hadde brukt produktet.. så man så jo uten problemer at det hadde blitt gjort noe der. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Trådkapring: Noen som vet hva en kan gjøre med hår mellom LCD-panelet og beskyttelsesplasten på laptop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå