FlyingPenguin Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hei! Etter at Diskusjon.no bytta servere, har det vært slik at jeg ikke lenger får opp siden. Før dette kunne jeg få opp siden som normalt. Fikk opp det chat vinduet mens siden var nede, men plutselig kom ikke den heller lenger. Siden fungere som normalt på mobil og IE så skjønner bare ikke hvorfor firefox ikke finner siden lenger. Noen som kan hjelpe meg med dette uten å be meg bytte til andre nettlesere, dette på grunn av at jeg liker firefox og ønsker derfor ikke å bytte. Mvh Melbyes Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Slett cookies og cache og lukk Firefox ved å gå til Fil - Avslutt og start opp Firefox igjen. Endret 14. januar 2012 av RattleBattle Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Prøvde det nå og det fungerte ikke, prøvde å avinstallere også, men hjalp ikke Er bare så rart at det sluttet å fungere så brått. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Gått på Tools -> Add-ons -> Plugins og sjekket om alt er oppdatert? Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Den finner ikke noen ny utgivelser så jeg har ikke peiling jeg, syns bare det er så rart at den brått ikke skal fungere på en side, men fungerer på alle andre som jeg har testa. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg bruker firefox og alt funker bra. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Det gjorde det også hos meg til de bytta servere, etter det klarer den ikke å få kontakt med siden... Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Nå har det visst løst seg av seg selv, så da er dette probleme løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå