Anon123 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg skal installere driver til lydkortet trenger jeg OG laste ned alle på den siden her http://www.asus.com/Multimedia/Audio_Cards/Xonar_DX/#download eller skal jeg bare installere siste oppdatering? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det er alltid slik at man bare installerer nyeste versjon. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Du er nok pent nødt til å laste ned alt på den siden ja, det står nemlig en del viktig informasjon i den kinesiske manualen som er utelatt i den engelske. Blant annet om magedansen du må fremføre for PCen din hver gang du skal se på youtube og offergaven lydkortet trenger for å samarbeide med Steam. Også viktig å laste ned drivere til XP, Vista og Windows 7 i enten 32bit eller 32 og 64bit om du har 64bit. Dette er fordi hver windows-lansering bygger på tidligere utgaver og de nyere driverne ikke fungerer uten driverne for de eldre windows-utgavene. ... Du trenger bare siste utgave Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Så om det kommer en ny oppdatering kan jeg bare laste ned den da? eller må jeg avinstalere den gamle ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Så om det kommer en ny oppdatering kan jeg bare laste ned den da? eller må jeg avinstalere den gamle ? Den gamle avinstalleres automatisk av den nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå