Gå til innhold

Alternativit bord feste til lg-tv


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurer på om det finnes andre altnerative (orginale eller uorginale) bordstands til LG-tver?

Jeg har lyst til å få plass til denne http://www.lg.com/sg/tv-audio-video/home-theater-system/LG-blu-ray-soundbar-HLX56S.jsp på TV-benken foran TV-en, men med det bord feste som følger med TV-en blir det 5 cm for dypt.:thumbdown: Er kanskje redd for at det blir ustabilt med en smalere fot, men om det er mulig så gjør det meg ingen ting å skru fast TV-en til bordplaten. Om jeg skrur den fast burde jeg vel egentlig ikke trenge noe særlig fot i det hele tatt. Finnes det noen sånne løsninger?

 

Håper noen har tips eller erfaringer som kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Min lg har en todelt fot, en del som skrus ned i foten med fire skruer og en del som skrus videre inn i tven. Med litt tilpassing så burde det vært mulig å sløyfe selve foten og lage noe man skrur til biten som er mellom fot og tv. En trekloss eller noe som mellomstykke, og lange skruer som passer i festet som er festet i skjermen så lar man skruene gå fra undersiden av bordet, gjennom klossen og inn i festet som er skrudd fast i skjermen. Eventuelt lager noe delt feste hvor en halvderl skrus fast til bordet mens andre halvdel er festet til delen som går inn i tven og så en festeløsning som skrur fast de to halvdelene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...