Gå til innhold

Kjøp av ny gaming PC på Komplett.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noe fra før? (OS, skjerm, mus, tastatur etc)

Kan du bygge selv?

5-6000 er ikke mye til budsjett for en gamingmaskin hvis du skal begynne fra scratch, enten vi snakker laptop eller stasjonær. Om du kun trenger selve maskinen og har skjerm og slikt fra før, kommer du derimot et godt stykke på vei.

Lenke til kommentar

Kan du bygge selv?

5-6000 er ikke mye til budsjett for en gamingmaskin hvis du skal begynne fra scratch, enten vi snakker laptop eller stasjonær. Om du kun trenger selve maskinen og har skjerm og slikt fra før, kommer du derimot et godt stykke på vei.

Jeg kan ikke bygge selv, og jeg trenger kun maskinen. Har skjerm, og slikt fra før. :-)

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve. Komplett.no er relativt dyrt, og disse konfigureringsalternativene er også veldig dyre. Bestill i deler i fra Dustinhome.no.

Alle klarer å sette sammen en maskin. Alt du trenger er å lese bruksanvisningene, samt å ha tålmodighet.

Kanskje du kjenner noen som kan bygge for deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du bygge selv?

Jeg kan ikke bygge selv, og jeg trenger kun maskinen. Har skjerm, og slikt fra før. :-)

Jeg bygget en maskin for en måned siden, og hadde ikke peiling på hvordan en bygger en PC. 8 timer senere, startet maskinen på første forsøk. Bare ha tålmodighet, å lese manualene grundig, så går det bra. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det blir en grei gamingmaskin det der. Men gjør deg selv en tjeneste. Dropp SDD disken og velg heller en i5-2400 CPU. Om den SSD disken er så dårlig som jeg har lest på nettet, så vil det være et udugelig kjøp. SSD disk gir heller ingen ytelsesøkning i spill. 4-kjerner CPU er viktig om du vil ha en god gamingmaskin som varer fremover.

Om du har råd så gå også for et GTX 560 ti.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Harddisk går heller ikke an å velge bort, men det virker som Komplett har et lavkort-lager av harddisker som de bruker i sine ferdigbygg. Standardvalg-diskene er nemlig typisk mye rimeligere enn alternativene samt at de er merket "KUN FOR KOMPLETT PC".

Lenke til kommentar

Har lagd et forslag som jeg mener gir særs mye bang for bucks, fra dustinhome.

Operativsystem: Hadde sett på alternative måter å "handle" det :)

Ville også naturligvis bygd selv. Det er lærerikt, og alle kan klare det med litt forberedelser, evt input fra kompiser o.l

post-24279-0-98453000-1326561768_thumb.jpg

Endret av fflex
Lenke til kommentar

hvis du er HELT imot å bygge selv kan jeg anbefale netshop.no. De tar 500 kroner for å sette sammen selvvalgte deler. Gjorde nettopp dette selv, Bestilte mandag 9. og får pcn nå på mandag 16., hadde kommet tidligere og, men 2 deler var på fjernlager + posten kommer selvfølgelig ikke i helgene.

Lenke til kommentar

Har lagd et forslag som jeg mener gir særs mye bang for bucks, fra dustinhome.

Operativsystem: Hadde sett på alternative måter å "handle" det :)

Ville også naturligvis bygd selv. Det er lærerikt, og alle kan klare det med litt forberedelser, evt input fra kompiser o.l

Bytt til Hd 6870 og gå ned et hakk PSU

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...