Gå til innhold

BK: Hjulen er over for i år...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott stemning. Mye bra her. Skal jeg trekke for noe er det at jeg oppfatter bildet som litt høyretungt og litt treangt på høyresiden. Dette skjer fordi linjer og objekter leder blikket i den retningen og avslutter oppe med bakgrunnen som går ut av bildet til høyre. Tror en liten vridning mot høyre hadde løst dette (men jeg vet jo ikke om du var blokkert mot høyre av uønskede elementer eller lignende)

Uansett har du gjort en god jobb og en porsjon riktige valg her....

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det virker høyretungt men er slettes ikke sikker på om jeg hadde ment det dersom jeg ikke leste det først...

Iallefall teknisk veldig fint gjennomført bilde med et herlig bakteppe som dessverre kuttes og brytes av skjæret foran.

Jeg ville plassert meg lengre mot venstre for å fått "løs" bakgrunnen fra forgrunnen (men det er såpass hypotetisk for det er ikke en gang sikkert at jeg hadde sett motivet dersom det var jeg og ikke deg som var der...) :)

Godt jobbet med farger og linjer, men er litt usikker på horisonten på venstre siden er i for sterk kontrast, det blir så markert sort skille akkurat i vannet, som om du har gått litt for hardt til verks med clarity i LR om du skjønner hva jeg mener.

Alt i alt pent det her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...