duttis Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Hei. Expert selger denne tvn, og det står mellom denne og en grundig. Jeg har googlet og googlet men finner INGENTING om denne tvn. En selger på lefdal sa at samsung norge ikke hadde tatt den inn, slik at jeg kunne slite med service på denne. Expert, som selger den sier de har eget verksted i trondheim, så det skulle ikke by på noe problem mener de. Noen som kan fortelle meg om denne tvn er verdt 11.500? burde jeg gå for en annen modell? det florerer med samsung modeller og jeg orker rett og slett ikke å finne ut hva som er forskjellene. Men jeg får en dårlig magefølese på på 6205 når jeg ikke finner infor om den på norske hjemmesider... Endret 14. januar 2012 av duttis Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det er da ikke vanskelig å finne Samsung UE55D6205TS... Lenke til kommentar
duttis Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Det er da ikke vanskelig å finne Samsung UE55D6205TS... nei, men det er KUN samsung sine sider... finnes ingen tester eller erfaringer.. synes det er litt rart.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Samsung har (altfor) mange modeller. Den du har funnet er sansynligvis en "kjedemodell" eller kampanjemodell. Og det er ikke paralellimport som Lefdalselgeren sier. D6000-serien er flotte TV-er, men jeg ville valgt en av de litt dyrere D65xx-modellene. Bildekvaliteten er vel lik, men Samsung har plukket av noen finesser på de billigste. Bl.a. mangler de billigere opptak/timeshift og har bredere ramme rundt skjermen. De har også 200Hz Clear Motion Rate mens D65xx har 400Hz Clear Motion Rate. Lenke til kommentar
duttis Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Samsung har (altfor) mange modeller. Den du har funnet er sansynligvis en "kjedemodell" eller kampanjemodell. Og det er ikke paralellimport som Lefdalselgeren sier. D6000-serien er flotte TV-er, men jeg ville valgt en av de litt dyrere D65xx-modellene. Bildekvaliteten er vel lik, men Samsung har plukket av noen finesser på de billigste. Bl.a. mangler de billigere opptak/timeshift og har bredere ramme rundt skjermen. De har også 200Hz Clear Motion Rate mens D65xx har 400Hz Clear Motion Rate. Gull. enkelt forklart. Har det noe for seg å oppgradere sw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå