BirgerCaC Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Nei du er overhodet ikke pliktig til å drikke på fest eller noen andre omstendigheter du befinner deg i. Damen sin reaksjon var merkelig men du må ikke tolke hennes reaksjon med at du er pliktig til å drikke på fester for det er du ikke! Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Må for all del ikke ta opp temaer som dette og nevne lover i samme tråd, da kommer Lysbakken med sine ideer ala trillegrupper for menn.....huffa meg for en mørkemann. 1 Lenke til kommentar
formann Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvis dere har vært sammen i så mange år, er gift og har barn, så kan hun i det minste forklare hvorfor hun hun ble sur. Det er jo ganske uvirkelig å få "the silent treatment" når man sier at man ikke vil drikke. Det er ikke noe nytt at det er vanskelig å gjøre alle til lags. En forutsetning er at man vet hva som forventes, og når ikke engang ektefellen klarer det... Ikke rart skillsmisseraten er over 50%. Vi skal fortelle alle på facebook alt mulig piss, men klarer ikke lenger å være åpne og ærlige mot være nærmeste. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er vel ganske lik storebroren min da sikkert, han er en sånn person som hater å omgåes fulle folk når han er edru eller edru folk når han er full. Han synes det føles så feil, ikke at jeg ser noe problem med det. Lenke til kommentar
Diablo Minus Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Vi skal fortelle alle på facebook alt mulig piss, men klarer ikke lenger å være åpne og ærlige mot være nærmeste. Hmm, ja trådstarter hadde nok helt sikkert fått svar på hvorfor kona var sur med en gang om han hadde spurt henne på fjesboka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå