KMNordby Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Frost Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Spennende uttrykk og linjer. Jeg synes kanskje det skjer litt for mye i venstre del slik at høyre del blir litt "uinteressant". Jeg har selv tatt en del bilder der dette har vært et "problem". I en del tilfeller har det løst seg ved Ã¥ snu bildet. I og med at øyet ofte "leser" bildet fra venstre vil du da bedre fÃ¥ med detaljene her før du kommer til "hovedmomentet" i bildet. Har ikke testet, men gjør et forsøk og se om det fungerer og se om du skjønner hva jeg mener.... Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Takk for Espen. Jeg har testet forslaget ditt om å snu bilde. Har lastet opp en versjon som er speilvendt. tror det ble bedre. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Se der ja, komposisjonsmessig synes jeg det stemte bedre slik jeg hadde antatt. I hvertfall for meg. Ikke sikkert alle føler det slik, men jeg synes dette føltes mye mer riktig for øyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg