Siv Olsen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 ~ Blikkontakt ~ Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 mangler litt på skarpheten her på svartanda, men det er alikevel bra presentert komposisjons messig.. det sies at objektivet ditt er skarpest på f8 .. det kan nok stemme, jeg hadde et slikt før og jeg hadde problemer med skarpheten... Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Mangler litt pÃ¥ skarpheten her, men plassering og eksponering synes jeg fungerer. Den lyse flekken over hodet forstyrrer litt bÃ¥de øverst og i speilingen, men slik er umulig Ã¥ se i det man trykker utløseren. Kan evt forsøkes dempet i etterbehandling om man synes det er sjenerende.... Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Takk for fyldige tilbakemeldinger - det setter jeg pris på Ja, jeg ser at objektivet har sine begrensninger (sammen med meg) på skarpheten, og i dette tilfellet så var ISO'en også ganske høy. Kjøpte dette objektivet for å prøve ut interessen for fotografering av fugler og siden den er økende, så bør jeg nok investere i et bedre objektiv etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg