Gå til innhold

Kommentar: – Har du gjort ditt digitale årsregnskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg bruker privat ca 70.000 - 95.000 i året (siste 5 år) hvorav 80% er hardware. Da er all elektro tatt med kamerautstyr, tv, stereo, tlf, pc/servere, nettverk etc. samt ISP, kabel-TV, tlf.abb's, domener og eksterne tjenester.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjorde ferdig regnskapet mitt i går, ble nulltusennullhundreognull kroner i digitale utgifter på meg i 2011 ;)

Men så er jeg ingen utpreget sosialist og benytter flittig "gratisløningene". Jeg er nok ganske umoralsk, usympatisk og gjerrig! :thumbup:

Jeg har også dumpet en masse lisens programvare og annet lisensavhengig for OpenSource.

Masse å spare på der om de fyller dine behov, også kan ingen firma kjøpe dem opp heller, det mest fantasiske som finnes med OpenSource prosjekter.

Lenke til kommentar

Jeg må si at det ble et SJOKK, etter å ha gått inn i mitt regnskap fra 01.01.1993 til dags dato dvs. 18 år er mitt digitale forbruk som omfatter alt av kjøp av datautstyr og teleutgifter.

Summen er totalt Kr. 542.570, som fordeler seg på Data Kr. 333.013 og Tele kr. 209.503 som da gir Kr. 30142 pr. år.

Men så er jeg en gammel datanerd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...