TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Har nødt til å skaffe meg et nytt headset. Det jeg bruker nå er ødelagt. Jeg kan høre ting men mic fungerer ikke. Bruker ett fra logitech som jeg kobler til med usb. Nå er jeg ute et nytt headset som er bra og som ikke koster for mye(max 500kr). Ønsker forslag på hva jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Man kan si mye om mange headsett men her igården så er fremdeles Koss PortaPro helt uslåelig da man kan få de på tilbud helt ned i under 100lappen hvis man følger med litt. Knallbra lyd og man kan kjøpe seg et lite lager og bytte ut hvis man ryker en kabel eller noe annet. Uslåelig. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg er avhengig av det er mic på det også. Kan ikke se dette har det. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Skal det brukes til gaming eller musikk? https://prisguiden.no/produkt/steelseries-siberia-v2-113705 Anbefales. 1 Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Gameing er hovedaktiviteten Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Man kan si mye om mange headsett men her igården så er fremdeles Koss PortaPro helt uslåelig da man kan få de på tilbud helt ned i under 100lappen hvis man følger med litt. Knallbra lyd og man kan kjøpe seg et lite lager og bytte ut hvis man ryker en kabel eller noe annet. Uslåelig. Meh, Porta Pro har grei lyd for mp3-spillere og slikt, men å si det er "knallbra lyd" syns jeg er å overdrive litt. Kan ikke måle seg mot et hifi-headset med ordentlig utstyr. Lenke til kommentar
Mokaii28 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Liker selv Razer veldig godt. Enten dette som jeg er veldig fornøyd med, eller vent på det utrolige Tiamat. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Kan anbefale dette på det sterkeste Store klokker som passer øret perfekt, liten vekt og knall lyd. https://prisguiden.no/produkt/corsair-hs1-133621 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå