Bolivar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hei, har lenge hatt Samsung Wave og er igrunnet storfornøgd med den. Eneste minuset er mangel på android, så av den vurderer jeg nå å gå over til Android, men jeg vil ikke gå bort fra Samsung. Hvilken telefon er best egnet til mine kriterier: - Den må være rask - Skjermstørrelse fra 3.5 og oppover - Kamera på minimum 5mp og helst med fotolys/blits - God skjerm - Minnekort av typen: microSD, microSDHC - Pris fra 1.500 - 3000 Hvor mye kan jeg få for en snart to år gammel Samsung Wave (8500) med minimalt med kosmetiske skader? Lenke til kommentar
Miggelitoo Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hei, har lenge hatt Samsung Wave og er igrunnet storfornøgd med den. Eneste minuset er mangel på android, så av den vurderer jeg nå å gå over til Android, men jeg vil ikke gå bort fra Samsung. Hvilken telefon er best egnet til mine kriterier: - Den må være rask - Skjermstørrelse fra 3.5 og oppover - Kamera på minimum 5mp og helst med fotolys/blits - God skjerm - Minnekort av typen: microSD, microSDHC - Pris fra 1.500 - 3000 Hvor mye kan jeg få for en snart to år gammel Samsung Wave (8500) med minimalt med kosmetiske skader? Jeg kjøpte min samsung galaxy s2 hos Netcom med fastpris Medium. 3 første måndene for 200kr og da kom prisen på telefonen 3000. S2 > 4S Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 skal kjøpe uten abonement. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg førte opp kriteriene dine på Prisjakt.no der fikk jeg opp følgene Samsung GT-S5830 Galaxy Ace den rimeligste Samsung GT-i8150 Galaxy W den mitt i mellom Samsung GT-i9103 Galaxy R den dyreste menn kraftigste mer info får du her link http://www.prisjakt.no/product.php?j=807130,936642,927286 PS, alle disse er under 3000 kroner uten abbo. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Er ikke totalprisen det viktigste? Hvis du får en SGS2 med abb. til totalt samme pris eller lavere enn en galaxy ace/r/w uten abb, er det jo et betraktelig bedre valg... du MÅ jo ikke bruke abbonementet... 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er ikke totalprisen det viktigste? Hvis du får en SGS2 med abb. til totalt samme pris eller lavere enn en galaxy ace/r/w uten abb, er det jo et betraktelig bedre valg... du MÅ jo ikke bruke abbonementet... På de fleste abbonement har en fast pris per månte de slipper du vell ikke unna når du kjøper en mobil med abbonement? Dessuten er det noen abbonement der du må betale mer de første måntene for og tilbake betale mobilen du har kjøpt. Så når du først skal kjøpe en mobil med abbonement så må du virkelig vite hva du går med på. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 min sgs2 ble billigst totalt (12 mnd nedbetaling+abb inkludert i beregningen) når jeg kjøpte med abb enn om jeg hadde kjøpt uten abb. Samme med min n8 og n9. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Så hva ble summen totalt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå