Jeez Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Prøvde det med nyaste driveren fra Gainward, da funger det bare litt, helt til spillet må rendre en bil eller noe. Da bare avsluttes programmet uten noen form for meldinger. Prøvde òg nyaste driveren fra nVidia, da virker ikkje engang Direct 3d. Direct X 9.0a er installert. Har prøvd å reinstallere spillet, men det fungerer fremdeles ikkje. trenger hjeeeelp!! /Jeez/ Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvorfor må du absolutt bruke de nyeste driverne? de er ikke nødvendigvis best, fungerer nemli ikke sånn med nvidia desverre. Ps. Gled deg til du får det til å virke ivertfall! mitt virker! Mvh. Erik Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Det var bare det eg fikk beskjed om fra de andre som har spillet, at hvis det ikkje funka så skulle eg installere de nyaste, så fungerte det perfekt! Dessverre gidder ikkje de tidligare nevnte vennane å hjelpe meg noe mer nå så.. /Jeez/ Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det var bare det eg fikk beskjed om fra de andre som har spillet, at hvis det ikkje funka så skulle eg installere de nyaste, så fungerte det perfekt! Dessverre gidder ikkje de tidligare nevnte vennane å hjelpe meg noe mer nå så.. /Jeez/ Ser du skriver "tidligere" vennene. Kranglet eller? Prøvd å laste ned dx 9.0b? Chipset-drivere? Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Vel, de som satt med peilingen satt i bil som kom seg helt heim bare.. Var kistebærerer forrige veke. Nok om det. Du sier jo sjøl at det nyaste ikkje nødvendigvis er best, så eg trur eg venter litt med ny Direct X. Kanskje nye chipsetdrivere ja.. Off, lenge siden sist eg var inni dettta her, men chipsetdrivere er akkurat som alle andre drivere sant? Bare trykke på "Oppdater driver"? /Jeez/ Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Directx og chipset drivere fungerer ikke på samme måte som skjermkort-drivere. Hvilke drivere som passer til hvilket kort og generelt hardware-oppsett er vidt forskjellig. Jeg bruker driverne 40.72 og syns de er aller best til mitt kort! Så du burde kanskje prøve deg litt fram. Chipset-drivere kommer som oftest med en instalasjonsfil. Driverne finner du på http://www.guru3d.com Mvh. Erik Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Har et Gainward GF2 Titanium kort.. Får prøve meg litt fram med drivere osv.. Mulig det er påtide med en aldri så liten formatering snart, godt over 1 år siden sist nå.. /Jeez/ Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Hm, eg lasta ned en sånn Via 4 in 1 sak på denna guru.com-sida di. Det enaste eg fikk var ei .exe-fil, så eg trykte på den og det kom opp noe installasjonsgreier, trykte på next, next og next og installerte det som var og restarta, da kom det noe nye greier. Da låste hele pc'en seg, restarta og den starta opp som vanlig igjen.. ÅE! /Jeez/ Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hvordan gikk det til slutt? Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Det gikk ikkje, det fungerer fortsatt ikkje, jævla dritet, off.. men takkalikavel! /Jeez/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå