norskgoy Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Første. Da får du henvende deg til vidarkri da. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Man kommer før eller siden til et veiskille i livet, der man enten kan velge å ha sex med prostituerte eller problematisere hvorvidt det er etisk forsvarlig å gjøre. Hvis sistnevnte gir størst nytelse så for all del. Selv vil jeg som gammel mann heller se tilbake på en masse seksuelle opplevelser som enkelte mente var uetiske, enn å se tilbake på en rekke debatter - uansett hvor fornuftige de måtte være. 2 Lenke til kommentar
Tibbie22 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg mener at så lenge hun ikke var offer for menneskehandel, eller hadde noen bakmenn, så er det ingenting å angre på. Jenta har tatt et valg, som hun mest sannsynligvis er okey med. Da ser jeg ingen grunn til at det er galt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Personlig så gleder jeg meg til jeg blir eldre og får fast jobb, da skal det endelig bli en tur til Amsterdam (eller en annen hollandsk by) Syntes litt synd på disse jentene dog, de må jo bli lei av å ha sex med stygge-mannfolk hele dagen? Utenom dette tror jeg at jeg vil bli en flott kunde, uten noen spesielle ønsker. Postet av anonym: 997bbfeb73f95f4a9093ee9bd28d0974 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg blir jævlig lei av å drive med min jobb hele dagen og, men det er sånn de fleste mennesker overlever; ved å repetere oppgaver man helst skulle vært foruten. Fordelen ved å være prostituert er at man kan jobbe noen få dager i måneden og tjene en god månedslønning. Men hva er greia med alle de anonyme postene? Feiginger. :!: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg