Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det galt å ha hatt sex med en prostituert?

Anbefalte innlegg

Det jeg har problemer med å forstå er hvordan man kan nyte slik sex? Det er et produkt du kjøper og tro du meg.. de jentene der nyter overhode ikke at du har sex med dem. De bruker triks og gnep på deg slik at du kan få orgasme fortest mulig og de slipper å jobbe så lenge for pengene. Stønningen de lager er kun et skuespill.

Så da ligger man der da altså ha har sex med et menneske som er tvangssendt av bakmenn til Norge og som ikke har annet motiv for å ha sex med deg enn penger.

Finner det overhode ikke tennende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS innlegg.

Jeg oppdaget noen slike tegn, siden hun var opptatt av at vi hadde liten tid, og jeg hadde faktisk problemer med å få orgasme, men den kom. Tregheten skyldes kanskje at jeg var litt usikker, og tenkte på hvordan jeg skulle komme ut av dette, men samtidig få det jeg betalte for. For hun fikk nemlig første betaling før vi hadde sex, og andre betaling etter at vi hadde sex.

Men det jeg ikke forstår er hvorfor hun ville absolutt at jeg skulle bli der over natten, og begynte å stille meg spørsmål hvorfor jeg ikke kunne, og hvor skulle jeg hen, og at vi kunne ha det morsomt sammen. Hun sa at det ville koste 5000kr, og mitt første argument var at jeg ikke hadde penger, og da sa hun at jeg kunne få det for 1000kr ekstra. Og da måtte jeg si at det var venner som forventet at jeg skulle komme hjem. Dette var løgn det som jeg sa til hun.

Når jeg spurte henne hvorfor hun drev med dette, da sa hun de greiene med moren sin, så involverte hun at hun egentlig skulle ha gått på skole, og ville ha en type. For å komme seg ut av dette.

Dersom hun mislikte dette, noe som hun sikkert gjorde, hvorfor foreslo hun at jeg skulle bli der hele natten? og argumenterte for det? Må nesten si at hun var litt påtrengende, og det var det som fikk meg dessverre på kroken, men andre gangen da klarte hun ikke det.

Postet av anonym: 56019f1433ae88e441b080fde9618b15

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Helt greit å kjøpe sex, OP. Trafficking derimot, er ikke like greit, men det er det ikke du som er skyld i.

Joa, det er du så klart hvis du spanderer penger på den måten, eller er du urimelig dum som forestiller deg sånt no tjafs

Lenke til kommentar

Tja, skal man spørre hver eneste prostituert man treffer på om de er offer for menneskesmugling da? Eller er alle i stand til å automatisk se hvem som er det og hvem som ikke er det?

Videre, blir livet for de som allerede har blitt smuglet hit bedre dersom de ikke får tjent noen penger?

Lenke til kommentar

Sikkert for å få ekstra betaling, TS. Var det en ukedag eller en helg? Gjerne det ikke var så mye kunder akkurat den dagen.

Jeg mener at slagordet "nei til salg av kjønn og kropp" er ganske bra. Nei til stripping, nei til kjøp av sex. Kropp er ikke en handelsvare. Du er ikke skyld i at denne dama ble offer for traficking og endte opp i Norge, men du har vært med å støtta opp under den industrien. På den andre siden angrer du, så du har nok lært. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri klart å ha sex med en prostituert.

...

Men jeg kunne tenkt meg å betalt en i utlandet og tatt vedkommende ut på middag og bare snakket med vedkommende uformellt, mann eller kvinne, og hørt hvordan vedkommende virkelig har det.

Sosialantropologi FTW!

Det samme gjelder tiggere.

Jeg ønsker å vite HVORFOR, og HVORLEDES de, kom i situasjonen de er i, og også høre om de har psykiske lidelser eller historier med psykisk eller fysisk mishandling og om de lider av mindreverdighetskomplekser eller mangler selvrespekt, eller ikke har blitt lært opp i selvdisiplin -- se om de faktisk er offer for manglende utdannelse og/eller dårlig oppvekst, eller på annen måte ødelagt av kultur eller kriminalitet.

...

Jada. Jeg vet at luksusprostituerte som tjener mer enn meg og deg ofte er frivillige.

Men jeg er lite interessert i deres historie, de som valgte mellom advokatyrket, legestudier eller prostitusjon, og valgte prostitusjon.

Menneskene som BLIR prostituerte, derimot...

En venninne av meg fra ungdomsskolen ble prostituert like etter ungdomsskolen, men hun snakker ikke med noen lengre.

Lenke til kommentar

Viktig å ikke kategorisk forholde seg til prostitusjon som trafficking, på samme måte som ikke alle gjestarbeidere i Norge er utsatt for sosial dumping, selv om begge deler forekommer stadig vekk. Hvis det forekommer må det i så fall være politiets oppgave å avdekke og forhindre; det blir håpløst å legge ansvaret på den enkelte som benytter seg av tjenestene, som ikke har noen forutsetninger for å ta den vurderingen. Man kan jo si det er så enkelt som at man lar vær å kjøpe, men de fleste med et noenlunde realistisk forhold til menneskenaturen vet at det blir naivt å si. Å bøtelegge kjøp og ikke salg hjelper ingen, for det sier seg selv at alle tjenester det er både tilbud og etterspørsel vil bli kjøpt, især når det er lov å selge. Det er også så godt som umulig for politiet å vite om grunnlaget for at to velger å ha sex er penger eller ikke, så man skal være rimelig lite diskret for å bli tatt. Samtidig er ingen av jentene - frivillig eller ei - tjent med en redusert etterspørsel i et av de mest lukrative markedene.

Hvis man virkelig var interessert i jentenes ve og vel ville man sidestilt prostitusjon på linje med alle andre yrker som det er blitt gjort i flere europeiske land, med påkrevd arbeidstillatelse, medlemskap i folketrygden, skattepliktighet og egen fagforening. Slik det er nå er det umulig å få noen oversikt over noe som helst; man vet ikke engang hvor mange som er her, og da er det ikke lett å få has på useriøse aktører og mafiavirksomhet, i tillegg til at det sirkulerer millioner av svarte penger som Norge ikke får noen glede av. Ei jente som selger fra en leid leilighet risikerer også bli kastet ut med dagens regelverk, for huseier kan bli tiltalt for bordellvirksomhet hvis hun betaler leia med prostitusjon. Det er hakket verre enn å få en bot.

Det moralske aspektet interesser meg ikke; enten så fungerer det for deg å kjøpe/selge sex, eller så fungerer det ikke. Siden trådstarter ikke hadde en god opplevelse men angrer, ser jeg ingen grunn til å gjøre det noe mer komplisert enn at han prøvde noe nytt og det var ikke hans greie. Sånn er det med veldig mye i livet og man er bare en erfaring rikere. Prostitusjon er nok best hvis man kun er ute etter ukomplisert sex, da er det nesten bedre enn et vanlig one night stand i og med det er null risiko for misforståelser og drama, men hvis man innbiller seg at man skal kjøpe kjærlighet tror jeg man får en kalddusj. Jeg ser det på den måten at man betaler en prostituert for å ha sex på samme måte som man betaler en snekker for å bygge huset; det er en oppgave som skal utføres og kanskje tar dere en kaffekopp i samme slengen, men det er selvfølgelig ikke noe mer - hvorfor skulle det være det?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nok av jenter som selger kroppen sin hver fredag og lørdag helt åpenlyst. Det bare anses ikke som prostitusjon, men det er da vitterlig kroppen sin de bruker for å utnytte oss "lettlurte" mannfolk.

Fra spøk til revolver, er veldig imot trafficking og man støtter faktisk dette når man kjøper sex, det er noe å tenke over. Man kan lure seg til å tro at det ikke er din skyld at hun er der i utgangspunktet, hun er her i fra før liksom. Men hadde ingen kjøpt ville markdet forsvunnet og ingen trafficking.

Syns jenter som tar et bevisst valg, gjerne da norske jenter, stiller seg litt annerledes, men også her er det noe som ofte skurrer(tror jeg). Ingen under normale forutsetninger vil utsette seg for noe slikt(tror jeg). Selvom de sier det er et bevisst valg og de har reflektert over det på forhånd, jeg tror det bare ikke er sunt.

Lenke til kommentar

Sikkert for å få ekstra betaling, TS. Var det en ukedag eller en helg? Gjerne det ikke var så mye kunder akkurat den dagen.

Jeg mener at slagordet "nei til salg av kjønn og kropp" er ganske bra. Nei til stripping, nei til kjøp av sex. Kropp er ikke en handelsvare. Du er ikke skyld i at denne dama ble offer for traficking og endte opp i Norge, men du har vært med å støtta opp under den industrien. På den andre siden angrer du, så du har nok lært. :)

TS innlegg.

Dette hendte rundt midnatt, fredag den 13. januar.

Postet av anonym: 56019f1433ae88e441b080fde9618b15

Lenke til kommentar

Nok av jenter som selger kroppen sin hver fredag og lørdag helt åpenlyst. Det bare anses ikke som prostitusjon, men det er da vitterlig kroppen sin de bruker for å utnytte oss "lettlurte" mannfolk.

Fra spøk til revolver, er veldig imot trafficking og man støtter faktisk dette når man kjøper sex, det er noe å tenke over. Man kan lure seg til å tro at det ikke er din skyld at hun er der i utgangspunktet, hun er her i fra før liksom. Men hadde ingen kjøpt ville markdet forsvunnet og ingen trafficking.

Syns jenter som tar et bevisst valg, gjerne da norske jenter, stiller seg litt annerledes, men også her er det noe som ofte skurrer(tror jeg). Ingen under normale forutsetninger vil utsette seg for noe slikt(tror jeg). Selvom de sier det er et bevisst valg og de har reflektert over det på forhånd, jeg tror det bare ikke er sunt.

Man leser jo med jevne mellomrom om tilsynelatende helt normale kvinner som selger seg for å spe på studielånet og slikt. Kanskje det ikke er sunt, men det er det mange ting som ikke er. Kanskje det faktisk er slik at noen jenter har sterkere mental helse enn andre også? Kanskje det går helt greit for noen, selv om andre ikke takler det.

Lenke til kommentar

"Another women’s issue, prostitution. I do not understand why prostitution is illegal. Why should prostitution be illegal. Selling is legal. Fucking is legal. Why isn’t selling fucking legal? You know, why should it be illegal to sell something that’s perfectly legal to give away. I can’t follow the logic on that at all. Of all the things you can do to a person, giving someone an orgasm is hardly the worst thing in the world."

~ George Carlin

Juridisk er det selvfølgelig ulovlig i Norge. Men langt ifra i alle land vi sammenligner oss med.

Nå har jeg aldri hatt sex med en prostituert, men jeg ville hvertfall ikke hatt sex med en som:

-Ikke var ved sine fulle fem

-Var åpenbart narkoman

-Var åpenbart at hun jobbet for noen andre

Ellers er Norge et fritt land med relativt generøs trygde- og sosialhjelp. Det er ingen i dette landet som trenger å prostituere seg. Sosialhjelp kan også ulovlige innvandrere få. Dersom de velger å prostituere seg istedet for å gå til politiet hvis det er snakk om tvang, eller returnere til hjemlandet, så annser jeg at det er et personlig valg.

Lenke til kommentar
Dersom de velger å prostituere seg istedet for å gå til politiet hvis det er snakk om tvang, eller returnere til hjemlandet, så annser jeg at det er et personlig valg.

Dette mener jeg er litt for forenklet. Ikke alle ofre for menneskesmugling vet hvordan lovene i landene de kommer til faktisk er, og ikke alle har ressursjer til å dra tilbake på egenhånd. Det er mulig at et traffickingoffer faktisk tror de blir kastet rett i fengsel med en gang de nevner til politiet at de er prostituerte. Så snart de er av denne oppfatningen, så er det lett for en bakmann å bruke (eller true med bruk av) vold for å få offeret til å betale mesteparten av pengene hun (eller han) tjener til de, slik at de har relativt dårlige muligheter til å spare opp egne penger til å reise tilbake. Er personen i tillegg innvandret uten tilstrekkelig med papirer, så kan det bli problematisk for de å komme seg ut av landet (eller kanskje ikke ut av norge, men ut av Schengen-området, meget mulig) via lovlige metoder også.

Lenke til kommentar

Det er for lengst avgjort som rettspresedens at uvitenhet om loven ikke er noe forsvar. Dessuten tror jeg ikke noen av disse kvinnene er så naive.

Dersom kvinnene alikevel velger å være prostituerte i Norge kontra hjemlandet så må jo det være fordi det er bedre her enn der. Et forbud mot prostitusjon gjør jo da denne gruppen en diger bjørnetjeneste.

Så hvordan kan politikere og andre både mene at kvinnene ikke har noe her å gjøre, OG at prostitusjon skal være ulovlig, men nekte å sende dem tilbake, OG samtidig straffe kjøper?

Sexkjøpsloven er fullstendig bak mål på så mange måter.

Lenke til kommentar

"The women who take husbands not out of love but out of greed, to get their bills paid, to get a fine house and clothes and jewels; the women who marry to get out of a tiresome job, or to get away from disagreeable relatives, or to avoid being called an old maid -- these are whores in everything but name. The only difference between them and my girls is that my girls gave a man his money's worth." - Polly Adler

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...