Gå til innhold

WOHO laptopen min har virus!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærlig talt så bare ga jeg helt opp, det virket for meg helt ufiksbart, da det ikke kunne finnes i sikkerhetsmodus, og overkjørte alt i normal oppstart...

Har nå slettet hele operativsystemet og installert nytt XP, men sliter nå bare med å finne gamle drivere.

Lenke til kommentar

Spørsmål: har noen peil på hvor jeg kan skaffe driverne til pc'n siden vi fikk den gjennom skolen har jeg ingen intallasjons cd eller noe...

er en lenovo

System modell: 8935A13

Trenger spesielt driver til lyd og nettverkskort :\

Står vel et serienr på undersiden av pc-en?

EDIT: Lol du hadde jo skrevet det.

Jeg fant driverenepå hjemmesiden til Lenovo

Endret av Aykon
Lenke til kommentar

mulig jeg er dum/uttrykkte meg dårli...

Men jeg sliter litt med "hvor jeg skal gå&hvilken driver"?

altså spørsmålet er: kan jeg ta en hvilken som helst derifra for lyd/nett? det virker uansynelig da d normalt ikke er slik eller?

edit: tror jeg fant den nå, men er ike 100% sikker får vel bare teste :p, spørsmål om jeg ikke har noen som helst drivere installert, vil laptopen fortsatt klare å kjøre nett via kabel? (aldri tester skjønner dere)?

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar

om du har tilgang til en annen pc last ned driver pack fra denne siten http://drp.su/

Burde fikse dine problemer ;)

oi så ikke denne, tusen takk :) den funker på alle datamskiner inkludert laptoper?

Programmet scanner pcen din og legger in nyeste oppdaterte driver og ja burde virke på laptop også. Har bare testa på min stasjonære hvor ett las med drivere ble oppdatert. Bare pass på denne greia vil også installere codecs og dvs programmer. Men er bare å huke vekk det du ikke vil ha innstalert av programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...