TeaRex Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hei, Vi har fått i oppgave å skrive en spillanalyse, og jeg var dessverre syk den dagen læreren gikk gjennom hvordan vi skal skrive og sette opp en spill analyse. Er det ganske likt en filmanalyse eller er det forskjellig? Hadde satt pris på noen få punkter jeg kan forholde meg til. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Eg ville ikkje ha brukt andre analysemodellar som mal, anna enn for eit plot-synopsis i fall det er eit spel med narrative ambisjonar. Om ein spelanalysr skal vere interessant må den primært dreie seg om dei elementa som er spesielle for spel - graden av interaksjon og typen mekanikk. Visuelt uttrykk/art design og lydbilete kan òg vere med, gjerne analyserte i samband med korleis dei vert brukte (eller ikkje) for å komplementere/kontrastere kvarannan og det interaktive eller mekaniske. Hugs døme. Dette er sjølvsagt med den reservasjonen at skulesystemet i kjend stil kan tenkjast å operere med heilt andre, ofte vilkårlege og lite fruktbare kriteria for spelanalyse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå