Gå til innhold

ny 1 smart tlf til mor. trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

ser det er egen kategori for hjelp til kjøp av tlf, så kanskje denne ligger feil. Men siden det er kjøpt av smarttelefon tenkte jeg å prøve i kategorien.

jeg har selv hatt android siden det kom, iallefall nesten, jeg er også kjent med iphone. Nå skal plutselig mor ha sin egen android, og går fra en gammel vanlig se til dette. Jeg har bare hatt toppmodeller og plutselig ringer mor og spør meg om to tlf hun ser til en rimelig penge i en mobil butikk. jeg ble litt paff og klarte ikke svare.

hun spurte om samsung xcover eller

samsung xcover

se xperia pro var noe for henne.

xperia pro

en godt voksen dame skal ha sin egen smartphone for første gang. hvilken tlf vil dere anbefale vi ser på sammen til henne? gjerne andre enn disse to også.

den bør jo være enkel, og lurer på om ikke sense til htc er det beste der. vet ikke. så bør den jo være såpass ok i bruk slik at den ikke henger, eller blir et irritasjonsmoment. sikkert ikke en toppmodell 2012, men god nok til at den gir henne et positivt blikk på android, og ikke gjør overgangen vanskeligere nn nødvendig.

takk.

etter at jeg fikk sgn har jeg en htc desire hd. kanskje jeg kunne satt den til ny og latt henne bruke den en stund? virket ikke som hun var int i det. men da får hun jo prød seg litt.

Endret av Solosuper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...