Gå til innhold

[Løst] Matte R1 Stryk?

DevonX

Anbefalte innlegg

Jeg tok opp matte R1 i høst å fikk igjen resultatene i går. Det sto på brevet at jeg hadde fått karakteren 1 (EN) men ikke noe om dette var en bestått karakter eller ikke. Vanligvis så er karakteren 1 stryk, men da skal det også stå på brevet eller hjemmesiden om dette er stryk eller ikke. Det er ingen informasjon om hvordan slags karakter skala dem bruker på hjemme siden dems og siden dem sendte brevet ut på en fredag etter kunde servise telefonen dem stengte. Det vil si at jeg ikke kan være helt sikker på om jeg sto før på mandag. Er det noen om har tatt en privatist eksamen og fått karakteren 1 som vet noe om dette. Jeg trenger bare svar fra de som har tatt eksamen som privatist på privatistweb.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Karakter 1 er stryk.

Jeg har tatt fag som privatist på privatistweb.

vZ.

Takk for svaret. Jeg synes hele opplegget var amatørmessing. Alt i fra hjemmesiden demmes som det nesten var umulig å finne informasjon som til selve eksamen hvor dem meldte feil siste-frist til oppmøte(kom en time før måtte vente 2 timer.), til hvordan dem ikke sier om man har bestått eller ikke på selve brevet. Eller at dem sender ut brevet på en fredag etter dem har stengt telefonene.

Lenke til kommentar

Karakter 1 er stryk.

Jeg har tatt fag som privatist på privatistweb.

vZ.

Takk for svaret. Jeg synes hele opplegget var amatørmessing. Alt i fra hjemmesiden demmes som det nesten var umulig å finne informasjon som til selve eksamen hvor dem meldte feil siste-frist til oppmøte(kom en time før måtte vente 2 timer.), til hvordan dem ikke sier om man har bestått eller ikke på selve brevet. Eller at dem sender ut brevet på en fredag etter dem har stengt telefonene.

Det er da ikke de som kontrollerer hvor fort posten sender brevet. Karakter 1 er stryk på alle VGS-eksamener i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...